liljebo schreef:Heb nog bezoek (zijn hier op vakantie) maar keek hier even. Jammer dat je mijn opmerkingen als kritiek opvat. Ik neem de moeite om het filmpje secuur te bekijken om je te vertellen welke foutjes je maakt en hoe je het zou moeten doen, opdat je ervan kunt leren en beter kunt worden.
Je hebt er niets aan als ik roep dat het allemaal geweldig is, als je zoals je in het begin van dit topic zegt, tips zoekt.
Die tips probeer ik te geven nav je filmpje. Ik probeer aan te geven waar het fout loopt en wat je het beste kunt doen.
Ik heb echter het gevoel dat je dat verkeerd opvat, het beledigend vindt en het er niet mee eens bent.
In dat geval bespaar ik mij liever de moeite van het verder bekijken van het filmpje en het exact aangeven waar het fout loopt.
Mbt de draf... kan zijn dat je het aangeeft (dat hoor je niet) maar dan nog draaft de pony (soms zelfs snoekend met het hoofd) voor je uit weg, en dat mag nooit de bedoeling zijn. Je pony moet netjes naast je aandraven, omdat je anders geen controle meer hebt, de pony net iets verder kan doorschieten en kan uithalen, waarmee hij jullie behoorlijk kan bezeren. Hij is dan niet gemeen, maar doet dat wat hij heeft geleerd... hij wordt nl beloond voor dit gedrag.
Maar goed... deze opmerking vind je misschien ook niet leuk.
Nogmaals... het was oprecht mijn bedoeling om je te helpen door de punten aan te geven waar het fout gaat, zodat je het zelf nog een keer kunt bekijken en ervan kunt leren, met hulp van de informatie op de sites die ik je heb gegeven.
Maar goed...
Veel plezier verder met je pony en hou je veiligheid in de gaten, want dit kan wel heel erg mis lopen, vrees ik.
Ik snap je ook wel en ben met sommigen opmerkingen ook erg op gaan letten maar ga a.u.b niet stoppen met ons te helpen
Misschien hadden jullie nog vragen ofzo