Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
app me maar..
dus dubbelspannende dag! zit je al op je roze wolk?
Heb er zo'n zin in.
voel me zo'n slechte baas
SabM Je bent geen slechte baas hoor. Je bent je terdege bewust van wat er gebeurt, je let er nu op... Meer kan er niet verwacht worden van een baas. Niemand heeft alle weisheid in pacht, iedereen moet leren als hij een paard gaat houden. En als zo'n ziekte niet eerder een probleem heeft gegeven, is het toch logisch dat je er (nog) niet alles van af weet?!
Alleen de lengte dan nog. 
Safiera schreef:Klinkt als de perfectie in paardvriendelijkheid@ Peetstap: ik heb er nog geen haren tussen gezien. Is geen heel open weefsel, niet echt gaatjes voor haren om er tussen te komen. Singels lijken wel hard als je ze in je hand hebt, maar omdat ze juist zo dun zijn, heb ik eigenlijk nog niemand over schuurplekjes gehoord.
.
in normaal gebruik, of bestaat er ook zoiets als je gaat springen of cross ? 
mooi slank sportpaard
Peetstap schreef:Safiera schreef:Klinkt als de perfectie in paardvriendelijkheid@ Peetstap: ik heb er nog geen haren tussen gezien. Is geen heel open weefsel, niet echt gaatjes voor haren om er tussen te komen. Singels lijken wel hard als je ze in je hand hebt, maar omdat ze juist zo dun zijn, heb ik eigenlijk nog niemand over schuurplekjes gehoord.
.in normaal gebruik, of bestaat er ook zoiets als je gaat springen of cross ?
Safiera schreef:Nee joh, bedoel specifiek de springsingels met die buikflappenWaarom zou je de singels niet juist voor springen of cross gebruiken? Volgens mij moeten er naast dressuursingels, ook vzh singels van zijn.
Peetstap schreef:Safiera schreef:Nee joh, bedoel specifiek de springsingels met die buikflappenWaarom zou je de singels niet juist voor springen of cross gebruiken? Volgens mij moeten er naast dressuursingels, ook vzh singels van zijn.![]()
Ga es effe zoeken of ik ze kan vinden ergens.
Ze zijn er wel met beide kanten stukje elastiek, maar of ze er zijn met zoveel rekbaar materiaal eraan ?
http://horseshopinternational.nl/images/After%20riding%20polo%20singel%20met%20buikflap%20zwart%201.jpg?osCsid=ab7a709251cb4ba033a49db090cc788e
PS: draadje wordt weer es in de zeik gezet bij poetsplaats.... heel flauw allemaal dat achterbaks gedoe.
Ga de discussie open aan hier en niet via de achterdeur.
mijn wow is binnen
leek wel een stuiterbal... kon het echt niet aan.
tja sab moet je wel meegaan met suus en niet zo stuiteren
STOM....
en dat leverd zweet op,pfoeii.. ook het stukje meegenomen dat ik naar voren ga zitten en ik merkte meteen mooi verschil onder me. hoe een kleine verandering invloed heeft.. zo goed om te voelen. straks nog even op de andere klimmen maar eerst even opdrogen
) tot wanneer het paard moe is of zweet? ...
Dus ga ik altijd meteen als-ie vrij is erin, en eruit als het echt vol begint te lopen. Als het echt van geen kanten gaat of juist heel goed stop ik vaak eerder. Bij buitenritten kan ik rustig een uur of drie wegblijven
Met springen rijd ik een uur, eerst een half uur losrijden en dan een halfuurtje springen (natuurlijk met stap tussendoor).
Peetstap schreef:Safiera schreef:Nee joh, bedoel specifiek de springsingels met die buikflappenWaarom zou je de singels niet juist voor springen of cross gebruiken? Volgens mij moeten er naast dressuursingels, ook vzh singels van zijn.![]()
Ga es effe zoeken of ik ze kan vinden ergens.
Ze zijn er wel met beide kanten stukje elastiek, maar of ze er zijn met zoveel rekbaar materiaal eraan ?
http://horseshopinternational.nl/images/After%20riding%20polo%20singel%20met%20buikflap%20zwart%201.jpg?osCsid=ab7a709251cb4ba033a49db090cc788e
PS: draadje wordt weer es in de zeik gezet bij poetsplaats.... heel flauw allemaal dat achterbaks gedoe.
Ga de discussie open aan hier en niet via de achterdeur.