Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Klinkt als de perfectie in paardvriendelijkheid@ Peetstap: ik heb er nog geen haren tussen gezien. Is geen heel open weefsel, niet echt gaatjes voor haren om er tussen te komen. Singels lijken wel hard als je ze in je hand hebt, maar omdat ze juist zo dun zijn, heb ik eigenlijk nog niemand over schuurplekjes gehoord.
.
Peetstap schreef:Safiera schreef:Klinkt als de perfectie in paardvriendelijkheid@ Peetstap: ik heb er nog geen haren tussen gezien. Is geen heel open weefsel, niet echt gaatjes voor haren om er tussen te komen. Singels lijken wel hard als je ze in je hand hebt, maar omdat ze juist zo dun zijn, heb ik eigenlijk nog niemand over schuurplekjes gehoord.
.in normaal gebruik, of bestaat er ook zoiets als je gaat springen of cross ?
Safiera schreef:Nee joh, bedoel specifiek de springsingels met die buikflappenWaarom zou je de singels niet juist voor springen of cross gebruiken? Volgens mij moeten er naast dressuursingels, ook vzh singels van zijn.
Peetstap schreef:Safiera schreef:Nee joh, bedoel specifiek de springsingels met die buikflappenWaarom zou je de singels niet juist voor springen of cross gebruiken? Volgens mij moeten er naast dressuursingels, ook vzh singels van zijn.![]()
Ga es effe zoeken of ik ze kan vinden ergens.
Ze zijn er wel met beide kanten stukje elastiek, maar of ze er zijn met zoveel rekbaar materiaal eraan ?
http://horseshopinternational.nl/images/After%20riding%20polo%20singel%20met%20buikflap%20zwart%201.jpg?osCsid=ab7a709251cb4ba033a49db090cc788e
PS: draadje wordt weer es in de zeik gezet bij poetsplaats.... heel flauw allemaal dat achterbaks gedoe.
Ga de discussie open aan hier en niet via de achterdeur.
Peetstap schreef:Safiera schreef:Nee joh, bedoel specifiek de springsingels met die buikflappenWaarom zou je de singels niet juist voor springen of cross gebruiken? Volgens mij moeten er naast dressuursingels, ook vzh singels van zijn.![]()
Ga es effe zoeken of ik ze kan vinden ergens.
Ze zijn er wel met beide kanten stukje elastiek, maar of ze er zijn met zoveel rekbaar materiaal eraan ?
http://horseshopinternational.nl/images/After%20riding%20polo%20singel%20met%20buikflap%20zwart%201.jpg?osCsid=ab7a709251cb4ba033a49db090cc788e
PS: draadje wordt weer es in de zeik gezet bij poetsplaats.... heel flauw allemaal dat achterbaks gedoe.
Ga de discussie open aan hier en niet via de achterdeur.