ervaringen gevraagd voor paarden die tongproblemen hebben

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:18

Dan is hun doel bereikt.

ik kan je ook een negatieve pb sturen over Mindfields en je dan tevens aanbieden je les te geven.. :P Rivaliteit is er nl altijd in paardenland. 8-)

Alleen jammer dat ze het dan weer niet in het topic durven te zeggen....

Corelli

Re: ervaringen gevraagd voor paarden die tongproblemen hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:22

Zegt je dat dan niet genoeg nu? :)
En wat houdt je tegen? Je kan de les van Mindfields nota bene gratis proberen, je bent er zelf bij, dus mocht er iets zijn in haar werkwijze wat jou niet aanstaat, dan kun je dat aangeven (en dat kun je, want je bent nu ook van je vorige instructeur af ;))
Ik zeg: grijp je kans en ga het met je eigen ogen ervaren! Niet op PB's afgaan :n

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 22:27

Corelli schreef:
Zegt je dat dan niet genoeg nu? :)
En wat houdt je tegen? Je kan de les van Mindfields nota bene gratis proberen, je bent er zelf bij, dus mocht er iets zijn in haar werkwijze wat jou niet aanstaat, dan kun je dat aangeven (en dat kun je, want je bent nu ook van je vorige instructeur af ;))
Ik zeg: grijp je kans en ga het met je eigen ogen ervaren! Niet op PB's afgaan :n

De les is niet meer gratis dat was 1 keer , die pb die ik kreeg ik weet ook niet wat ik er mee aan moet maar ik reageer er niet meer op dan houd het van zelf op :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:32

Hoe bedoel je 1 keer? Geldt het aanbod van MF voor 1 gratis les niet meer?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 22:34

Corelli schreef:
Hoe bedoel je 1 keer? Geldt het aanbod van MF voor 1 gratis les niet meer?

Omdat ik dat geld niet wou aannemen van Yamcha die wou mij lessen gaan betalen
Ik heb haar bedankt voor haar super aanbod :D maar ik kan geen geld aan gaan nemen van mensen die ik niet ken.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:35

Als ik me niet vergis had MF in het andere topic ook een gratis les aangeboden :j Geldt dát aanbod niet meer? Want dan zou je gewoon 1 keer met eigen ogen kunnen proberen...

En als het niet gratis kan, wil je het dan niet proberen?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 22:39

Corelli schreef:
Als ik me niet vergis had MF in het andere topic ook een gratis les aangeboden :j Geldt dát aanbod niet meer? Want dan zou je gewoon 1 keer met eigen ogen kunnen proberen...

En als het niet gratis kan, wil je het dan niet proberen?

daar gaat het niet om corelli het gaat er om dat die lessen van haar te duur voor mij
En ik zoek iemand voor 1 keer perweek om les van te krijgen, ik wil graag als ik aan wat anders begin
dat ik er dan ook mee door kan gaan.
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 29-10-11 22:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:42

Maar waarom maak je je dan zo druk over die PB's over mindfields, terwijl je toch niet wil gaan? :\

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 22:45

Corelli schreef:
Maar waarom maak je je dan zo druk over die PB's over mindfields, terwijl je toch niet wil gaan? :\

Omdat ik dat aanbod toch kreeg en ik het ging overleggen daarom ;)
En door die pbs ging ik er toch weer aan twijfelen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:49

Dus als ik het goed begrijp ga je niet, wegens het geld en wegens de PB's? Jammer, denk dat het echt een kans was geweest :j
Over het geld snap ik je wel, over de PB's niet :n

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 00:18

Hahah oh er zijn er wel een paar op Bokt hoor die een bloedhekel aan me hebben. Lekker laten banketstaaf. Doe ik ook :D

angell81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:23

Beste TS, als het lessen met Mindfields te duur is dan kan je toch om de week gaan lessen? Met goede instructie krijg je wel huiswerk om die 2 weken door te komen :+ . Met slechte instructie doe je een week niks bijzonders. Snap je wat ik bedoel? In feite ben je dan met de betere instructie goedkoper uit omdat je veel sneller vooruit gaat.

Verder ken ik Mindfields niet, ik woon aan de andere kant van het land. Elk topic waar ik haar zie reageren met rijtechnisch commentaar is ze beleefd, neemt de tijd om het duidelijk uit te leggen en naar mijn inzien geeft ze waardevolle tips ;) Misschien kun je haar berichten eens nalezen?

Verder zag ik de vraag van iemand waar je woont. Jammer dat je daar niet op gereageerd hebt. Zij denkt dat Mindfields niet bij jou in de buurt woont en als je je woonplaats vermeld je misschien een ander aanbod krijgt?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 11:09

angell81 schreef:
Beste TS, als het lessen met Mindfields te duur is dan kan je toch om de week gaan lessen? Met goede instructie krijg je wel huiswerk om die 2 weken door te komen :+ . Met slechte instructie doe je een week niks bijzonders. Snap je wat ik bedoel? In feite ben je dan met de betere instructie goedkoper uit omdat je veel sneller vooruit gaat.

Verder ken ik Mindfields niet, ik woon aan de andere kant van het land. Elk topic waar ik haar zie reageren met rijtechnisch commentaar is ze beleefd, neemt de tijd om het duidelijk uit te leggen en naar mijn inzien geeft ze waardevolle tips ;) Misschien kun je haar berichten eens nalezen?

Verder zag ik de vraag van iemand waar je woont. Jammer dat je daar niet op gereageerd hebt. Zij denkt dat Mindfields niet bij jou in de buurt woont en als je je woonplaats vermeld je misschien een ander aanbod krijgt?

Ik wil graag bij iemand elke week gaan lessen dat vind ik zelf toch fijner :)
Ik heb gewoon dat geld niet en ook al zou ik om de week gaan lessen dan nog is het te duur voor mij

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:24

Kinke schreef:
DIt kan toch niet meer serieus zijn? Volgens mij worden we al -tig topics beziggehouden door een relaccount.
Zo dom als TS kan men toch echt niet zijn????

Dat is precies wat ik ook denk. TS zuigt volgens mij van alles uit haar/zijn duim. Er wordt geen antwoord gegeven op vragen hoe oud TS is, wie haar instructeur is, foto's van het paard en hoe oud het paard is.
Volgens mij is dit allemaal l*lkoek van de bovenste plank. Al die onzinnige topics en dan de reacties van TS, die alleen in haar eigen straatje passen.

Mensen we zitten allemaal onze tijd te verdoen om dit te lezen en er op te reageren......

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:25

dior_bokt schreef:
Ik zij paar berichten trug al dat ik nu wel ga stoppen met de les
Mischien dat jullie daar blij van worden :O

Ja, moet je vooral doen, stoppen met lessen. Kan je je paard nog verder de vernieling in helpen. imo heb jij zero verstand van paarden, rijden en rijtechnische problemen.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:26

dior_bokt schreef:
Don_Zhivago schreef:
Tussen zeggen en doen zit heel veel verschil!!

Ik doe het ook echt hoor, die lessen moest ik afmaken daar had ik al voor betaald ;)

Tien rittenkaart zeker... Had ik vroeger op de manege ook :')

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 11:51

Ik ben helemaal niks aan het verzinnen , denk je dat ik het leuk vind. dit op bokt te zetten dat mijn paard met rijden zijn tong naar buiten laat hangen
Ik heb wel wat beters te doen . ik ga er alles aan doen om dit paard weer goed te krijgen dat hij zijn tong naar binnen weer gaat doen
En als ik alles op alles ga zetten. dan lukt mij dat echt wel om hem weer goed te gaan krijgen met rijden
Ik mishandel mijn paard echt niet hoor Hij is super gevoelig met alles en hij laat mij echt wel weten als hij er niet mee eens is
Jullie kunnen allemaal wel dingen naar mij gaan roepen dat ik niet goed voor hem ben maar ik weet zelf gelukkig wel beter :D
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 30-10-11 11:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:05

zag op de banlijst inderdaad de persoon staan van wie de TS een pb-tje heeft gekopieerd hier (neem dan even voor het gemak aan dat dit inderdaad een kopie was van een echte pb)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:07

nadita schreef:
dior_bokt schreef:
Ik zij paar berichten trug al dat ik nu wel ga stoppen met de les
Mischien dat jullie daar blij van worden :O

Ja, moet je vooral doen, stoppen met lessen. Kan je je paard nog verder de vernieling in helpen. imo heb jij zero verstand van paarden, rijden en rijtechnische problemen.

En misschien moet jij het hele topic eens doorlezen.

TS, hoe vervelend het ook klinkt maar het ligt echt aan jouw rijden dat het paard zijn tong uitsteekt. Ook heb je dit niet binnen een paar weken opgelost. Dit los je op met goede begeleiding van een (liefst) gediplomeerde instructeur en met heel veel geduld.

Dus hou aub op met het zoeken naar andere "middelen", het enige wat je kunt/moet doen is helemaal terug naar de basis.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:08

dior_bokt schreef:
Jullie kunnen allemaal wel dingen naar mij gaan roepen dat ik niet goed voor hem ben maar ik weet zelf gelukkig wel beter :D

Gelukkig, fijn dat je het zelf ook weet... dat je beter een hobbelpaard kunt kopen...

Als jij écht zo goed was, dan had je bokt niet nodig voor een probleem waarvan de oplossing zó verdomd simpel is!

Wistjedat; Een hobbelpaard geen tong heeft? :))

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:17

@ saschafierce: ik heb het hele topic doorgelezen. Met stijgende verbazing.

Vanwaar jouw opmerking?

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:18

TS is imo iemand met een hele grote duim en teveel vrije tijd. En wij trappen er allemaal in :')
Ach, mss hebben wij ook wel teveel vrije tijd :+

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:37

nadita schreef:
@ saschafierce: ik heb het hele topic doorgelezen. Met stijgende verbazing.

Vanwaar jouw opmerking?

Dat was gerich op jou reactie dat ze met stoppen van die lessen het paard nog meer verziekt..

Als je alles goed had gelezen had ze juist een instructeur die niet deugde, hulpteugels en andere symtoombestrijdende middelen
Dus het is JUIST WEL goed dat ze is gestopt bij die instructeur ;)
Nu alleen een ander zoeken..

ik denk dat saschafierce dat bedoelt..

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:38

@ Dior_bokt: Wat is je budget voor een goede les?
Wat wil jij bijvoorbeeld betalen voor een half uurtje priveles??

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 13:01

Don_Zhivago schreef:
@ Dior_bokt: Wat is je budget voor een goede les?
Wat wil jij bijvoorbeeld betalen voor een half uurtje priveles??

Ik heb je even een pb gestuurd :)