ik kan je ook een negatieve pb sturen over Mindfields en je dan tevens aanbieden je les te geven..
Rivaliteit is er nl altijd in paardenland. 
Alleen jammer dat ze het dan weer niet in het topic durven te zeggen....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Corelli schreef:Zegt je dat dan niet genoeg nu?
En wat houdt je tegen? Je kan de les van Mindfields nota bene gratis proberen, je bent er zelf bij, dus mocht er iets zijn in haar werkwijze wat jou niet aanstaat, dan kun je dat aangeven (en dat kun je, want je bent nu ook van je vorige instructeur af)
Ik zeg: grijp je kans en ga het met je eigen ogen ervaren! Niet op PB's afgaan

Geldt dát aanbod niet meer? Want dan zou je gewoon 1 keer met eigen ogen kunnen proberen...Corelli schreef:Als ik me niet vergis had MF in het andere topic ook een gratis les aangebodenGeldt dát aanbod niet meer? Want dan zou je gewoon 1 keer met eigen ogen kunnen proberen...
En als het niet gratis kan, wil je het dan niet proberen?

. Met slechte instructie doe je een week niks bijzonders. Snap je wat ik bedoel? In feite ben je dan met de betere instructie goedkoper uit omdat je veel sneller vooruit gaat.
Misschien kun je haar berichten eens nalezen? angell81 schreef:Beste TS, als het lessen met Mindfields te duur is dan kan je toch om de week gaan lessen? Met goede instructie krijg je wel huiswerk om die 2 weken door te komen. Met slechte instructie doe je een week niks bijzonders. Snap je wat ik bedoel? In feite ben je dan met de betere instructie goedkoper uit omdat je veel sneller vooruit gaat.
Verder ken ik Mindfields niet, ik woon aan de andere kant van het land. Elk topic waar ik haar zie reageren met rijtechnisch commentaar is ze beleefd, neemt de tijd om het duidelijk uit te leggen en naar mijn inzien geeft ze waardevolle tipsMisschien kun je haar berichten eens nalezen?
Verder zag ik de vraag van iemand waar je woont. Jammer dat je daar niet op gereageerd hebt. Zij denkt dat Mindfields niet bij jou in de buurt woont en als je je woonplaats vermeld je misschien een ander aanbod krijgt?
Kinke schreef:DIt kan toch niet meer serieus zijn? Volgens mij worden we al -tig topics beziggehouden door een relaccount.
Zo dom als TS kan men toch echt niet zijn????
nadita schreef:dior_bokt schreef:Ik zij paar berichten trug al dat ik nu wel ga stoppen met de les
Mischien dat jullie daar blij van worden
Ja, moet je vooral doen, stoppen met lessen. Kan je je paard nog verder de vernieling in helpen. imo heb jij zero verstand van paarden, rijden en rijtechnische problemen.
dior_bokt schreef:Jullie kunnen allemaal wel dingen naar mij gaan roepen dat ik niet goed voor hem ben maar ik weet zelf gelukkig wel beter

nadita schreef:@ saschafierce: ik heb het hele topic doorgelezen. Met stijgende verbazing.
Vanwaar jouw opmerking?