En eerlijk gezegd snap ik niet precies wat je bedoelt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lailapri schreef:Och verkoop um dan en koop een ingereden. Snap dat je ervan baalt, maar misschien en je er zelf nog niet klaar voor? (hoe je dit interpreteerd is aan jou (schrijf ik het zo goed)
Saina schreef:lailapri schreef:Och verkoop um dan en koop een ingereden. Snap dat je ervan baalt, maar misschien en je er zelf nog niet klaar voor? (hoe je dit interpreteerd is aan jou (schrijf ik het zo goed)
Tjonge jonge, ergens een klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt....
Als je nu eerst alle pagina's eens leest..., deze opmerking slaat als een tang op een varken
en inderdaad, volgende keer L1...suleilitha schreef:Hihi, ben gewoon sielugh, als ik vroegah een paard een beeeetje netjes aan het lopen had werd het onder mijn billen vandaan gekocht en momenteel heb ik niet meer zoveel zin in wedstrijden, hoewel ik wel af en toe starten inderdaad, volgende keer L1...
Maar wie weet neem ik wel een lekker braaf oudje, ik weet nog wel een tuiger van 25 jaar. Al moet die nog beleerd worden onder het zadel... iemand???
suleilitha schreef:Nee, die niet. Ik prakkizeer er niet over. Iemand rijdt er nog tandem mee en je moet hem niet per ongeluk als achterpaard inspannen want dan eet hij het voorpaard op. Het menneke is een jaar met pensioen geweest maar hij brak dusdanig alles af, dat hij maar weer aan het werk is gezet...
suleilitha schreef:Nee, die niet. Ik prakkizeer er niet over. Iemand rijdt er nog tandem mee en je moet hem niet per ongeluk als achterpaard inspannen want dan eet hij het voorpaard op. Het menneke is een jaar met pensioen geweest maar hij brak dusdanig alles af, dat hij maar weer aan het werk is gezet...
Zal ie ook wel moeite hebben om hem voorwaarts te houden als ie voorpaard is, arm dier, loopt zijn voer achter hem aan...
, Beleren is een vak apart daar hoef je echt geen z voor te rijden
, van wat ik het gelezen weet Sul (mag ik afkorten?) heel goed waar ze mee bezig is, ik had vroeger een merrie die ook zomaar uit het niets helemaal flipte. Helaas is zij wel weggebracht. Daar was geen houden aan, niet leuk meer. De meeste tips, die ik kende zijn al gezegt. Ben ook benieuwd hoe ze reageert op de dummie
hoe reageert ze eigenlijk op losse beugels? filmen lijkt mij ook een goed plan. Is ze braaf naar mensen toe? ik ben helemaal niet van het zweverige gedoe, maar ik heb wel eens een join-up geprobeert. Ik moet zeggen dat paard was erg moeilijk in de hand, maar daarna werd hij toch al wat makkelijker.
(maarja, als ze er zo aan toe zijn is een Join up ook niet aan de orde, tenzij jij ge-upt wilt worden, de lucht in
)

anneliesdj schreef:Join-ups is gewoon breken van een paard, zou ik alleen doen bij een paard wat zwaar geschift is, soort Judd dus(maarja, als ze er zo aan toe zijn is een Join up ook niet aan de orde, tenzij jij ge-upt wilt worden, de lucht in
)
ik bescheur me hier, wordt er helemaal vervelend van
Saina schreef:anneliesdj schreef:Join-ups is gewoon breken van een paard, zou ik alleen doen bij een paard wat zwaar geschift is, soort Judd dus(maarja, als ze er zo aan toe zijn is een Join up ook niet aan de orde, tenzij jij ge-upt wilt worden, de lucht in
)
ik bescheur me hier, wordt er helemaal vervelend van
Ik voel mij ietwat in de maling genomen

(nouja, posts dan