oOoKellyoOo schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen (cronisch tijd te kort) Maar ik heb het zelfde probleem hier op stal gehad, na een half jaar sukkelen bloed zweet en tranen heb ik besloten om hem over te brengen naar een andere stal, die hem ook een tijd gingen traien, na 2 weken was het een heel ander paard, alert echt paards actief en zelfs her en der ondeugend. daarna heb ik de training over genomen het bleef super gaan en ging met sprongen vooruit, ik dacht zo nou mag hij ee naar huis, en ja hoor hij kreeg weer een terug slag. Wat is nou het probleem, het paard voelt zich helemaal niet gelukkig hier, wel op een andere plek en ook met mij. Uiteindelijk heefd die persoon die hem een tijd getraint heefd over gekocht en het gaat super, inmiddels loopt hij wedstrijden en is helemaal in zn nopjes. Ik kom geregeld op stal daar en hij is nog even blij als ik kom.
Nogmaals ik heb niet het hele topic gelezen,
mss was die trainer dé juiste persoon voor dat paard. ben blij dat die elkaar gevonden hebben. soms is dat genoeg. hopelijk vindt dit paard ook zo iemand met wie het zo klikt dat hij ervoor wilt werken.