Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar even om een kader te geven omdat een aantal mensen aangeven er weinig vanaf te weten. troi schreef:Bach remedies is een soort van homeopatisch geneesmiddel, de meningen verschillen er nogal over, de 1 zweert erbij omdat ze er persoonlijk goede ervaringen mee hebben en de ander vindt het klinkklare onzin. Enige dat ik erover weet is dat er geen greintje wetenschappelijke bewijs voor te vinden is en dat ik daarom vrij sterk neig naar de tweede groep. Dit plaats ik overigens niet zozeer om een discussie te starten (want zoals gezegd ik weet dat er zeker sterke voorstanders van zijn en een ja-nee discussie levert vaak niet zo gek veel op) maar even om een kader te geven omdat een aantal mensen aangeven er weinig vanaf te weten.
x_Marr schreef:Ik weet niet hoor, maar heb jij of je vriendin een opleiding tot zadelmaker gedaan incl praktijkervaring opdoen?
XrastaX schreef:x_Marr schreef:Ik weet niet hoor, maar heb jij of je vriendin een opleiding tot zadelmaker gedaan incl praktijkervaring opdoen?
kom kom, ff wat aardiger. je kunt zelf wel zien of het ligt of helemaal niet toch?
daar heb ik geen zadelmaker voor nodig hoor, alleen de puntjes op de i daar dan weer wel.
en je kunt toch voor 1 x proberen niet een nieuw zadel kopen? mijn buget laat dat in iedergeval niet toe!![]()
en ze is nu alles aant proberen om de oorzaak te achterhalen en dan pak je de middelen die binnen in je hand bereik liggen.