paard met bit of zonder beter lopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:19

suleilitha schreef:
Nou nee, Cin, dat vind ik geen beoordeling, die one-liners van jou die ook nog eens niet-onderbouwd zijn, eerlijk gezegd. Ik had echt meer van je verwacht ;)

ik zou zeggen, open een eigen topic met rijfoto's misschien kom ik wel langs, ik ga niet in mn eigen topic foto's van een ander waar ik niet om gevraagd heb beoordelen.
Ik heb nergens gezegt dat ik foto's van je wil zien, alleen dat ik t typisch vind dat jij op veel topics en veel bokkers commentaar hebt maar zelf geen foto plaats. of jij moet dat vertalen in * ik wil een foto zien? *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:19

Anya schreef:
Volgens mij is dat hetzelfde jonge paard van over de brug. Dus dan is ondertreden niet aan de orde. Dan ben je bezig met ze aan van alles laten wennen buiten.

Maar veel plezier met je sociale leven :j

als dat zo is kan je dus ook geen rijtechnisch commentaar geven ;) dus is die hele foto onzinnig hier te plaatsen ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:20

het enige wat ik wil weten of deze paarden er ongelukkig uitzien met bit en zelfs met slof en sporen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:21

Hmmmmm, eigenlijk had ik heel ander commentaar verwacht dan wat je zegt over de achterhand, Cin..... ach, en ondertreden wordt moeilijk met een zachte zuigende bodem, beest moest werken om door die bak heen te komen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je, behalve de achterhand, niks anders weet :D

Juist Kim, en dat is ook mijn vraag, zoals jullie allemaal kunnen zien, missen bij mij de sporen maar verder is de nodige hoeveelheid ijzer aanwezig.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:22

@ KiWiKo: Dood ongelukkig , Ga je schamen ! :+

K vind eerlijk gezegt deze paarden met bit , slof , sporen en weet ik het allemaal een stuk beter lopen dat de fjord van de TS,
Ts ik zeg nu niet dat jij ook zo moet rijden maar ik geef antwoord op KiWiKo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:23

KiWiKo schreef:
het enige wat ik wil weten of deze paarden er ongelukkig uitzien met bit en zelfs met slof en sporen :)

volgens mij heb ik meerdere malen aageven dat MIJN paard er ongelukkig van word. En dat er ook paarden zijn die WEL met t bit fijn lopen.
Dus ga ik niet zeggen dat ze ongelukkig eruit zien want dat zou een opmerking van niks zijn ;)
Mijn paard vind t bit niet fijn, als die paarden dat wel vindne is er toch niks mis mee?Heb ookal meerdere malen aangegeven dat ik niet tegen t bit ben, maar tegen t bit in BONITO"S mond ;)
Er zijn verschillen ;)
Zoals ik ookal eerder aangaf mijn instructrise rijd ook met bit en ik krijg toch ook les van haar? Ik vind haar dan toch ook niet per defenitie slecht omdat ze met bit rijd?
Dat zeg ik dus nergens ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:23

Citaat:
als dat zo is kan je dus ook geen rijtechnisch commentaar geven ;) dus is die hele foto onzinnig hier te plaatsen ;)

Onzinnig? Neeeeeeeee, ook op dergelijke foto's kun je toch een mening vormen over het een en ander, huilend depressief paard-met-bit wat door jou eerder al paardenlijk werd genoemd ;)
Of de baggerhouding van de boerin die erop zit, er is vast genoeg te zien ;)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:24

doodongelukkig Kim.

Dan ook mijn wiz maar.. met een gemeen vals bit (want op Shanks) en ik rij niet netjes op één hand zoals het in de wedstrijden moet. Doodongelukkig paard :j Echt waar. Maar wel geconcentreerd. Dit was toen hij 4 was volgens mij.

Afbeelding

Anya

Re: paard met bit of zonder beter lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:25

oeps ik heb mijn sporen niet aan.. heb wel hele enge wielsporen trouwen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:25

SamSter schreef:
@ KiWiKo: Dood ongelukkig , Ga je schamen ! :+

K vind eerlijk gezegt deze paarden met bit , slof , sporen en weet ik het allemaal een stuk beter lopen dat de fjord van de TS,
Ts ik zeg nu niet dat jij ook zo moet rijden maar ik geef antwoord op KiWiKo.

en al zou je zeggen dat ik t wel moest doen dan nog deed ik t niet
en misschien rijd kim ook al langer en dan is t logisch dat ze de paarden beter heeft laten lopen?
En ik nog in de leer ben? :)
iemand die hoog niveau gereden heeft kan je niet met iemand vergelijken die dat niet heeft gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:26

watkinderachtig om nu foto's te gaan plaatsen met zogenaamde ongelukkige paarden...ik heb t toch al aangegeven dat ik praat over mijn paard en niet over die van jullie??? moeilijk he lezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:27

suleilitha schreef:
Citaat:

Onzinnig? Neeeeeeeee, ook op dergelijke foto's kun je toch een mening vormen over het een en ander, huilend depressief paard-met-bit wat door jou eerder al paardenlijk werd genoemd ;)
Of de baggerhouding van de boerin die erop zit, er is vast genoeg te zien ;)

ik heb die typfout allang verbetert jeetje hoe oud ben je? Ik wilde 2 woorden tegelijk typen volgens mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:27

@ sul open ene eigen topic met rij fot's en ik kom ze beoordelen deal? dat hoeft niet in mijn topic want hier vraag ik er niet om!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:29

Hihi, ik geloof dat jij de enige bent die lezen nog wat moeilijk vind Cin, maar al doende leert men ;)
En zo leer je ook al doende discussieren.
Ik wacht nog steeds op op- en aanmerkingen van je op mijn jan-boeren-fluitjes-rijstijl ;) en afzeiken mag, hoor.
Verder heb je wel degelijk in dit topic werkelijk het uitgeSCHREEUWD dat je nooit rijfoto's van mij zag ;)
Ik nodig je dus nu van harte uit om mij eens aan te pakken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:30

ik heb gezegt dat ik ze nooit zag, ik heb nergens gezegt ik wil ze zien in dit topic ni meteen.
Is nerderlands moeilijk?
Wil ook wel overgaan op engels hoor als t begter doordringt. En daar komt bij ik laat me nergens toe verplichten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:32

Hm, valt me tegen :D
Jij voelde je zoooo aangevallen, nu mag jij mij aanvallen en laat het erbij zitten, jammer hoor!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:34

Volgens mijn is dit topic niet van jou en mogen dr gewoon foto's worden gepost om jou hun beeld te laten zien.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:35

Anya schreef:
doodongelukkig Kim.

Dan ook mijn wiz maar.. met een gemeen vals bit (want op Shanks) en ik rij niet netjes op één hand zoals het in de wedstrijden moet. Doodongelukkig paard :j Echt waar. Maar wel geconcentreerd. Dit was toen hij 4 was volgens mij.

Afbeelding

ik zie een paard dat even heel groot reageert maar verder helemaal niks van spanning heeft........ en eigenlijk doet wat ruiter vraagt, ruiter vraagt hier waarschijnlijk onbedoeld meer....... en hij geeft overdreven meer :D :D

super dus :)

gaaf paard trouwens............ wou dat ze allemaal zo konden zitten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:36

volgens mij is dit toch echt mijn toic? kijk maar eens naar de begin post :P
En in een foto topic van een ander is t toch echt niet toegestaan dat je je eigen foto's gaat plaatsen, dan moet je je eigen topic maken, maar ik zie dat je nog niet zolang geregistreerd bent, misschien even de forum regels lezen?

notalways

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:37

Zo,
ik kom dit topic ook even inwandelen hoor.
Zo wat een ophef over vanalles en nog wat.
Ik raak alleen de draad beetje kwijt, als ik eerlijk mag zijn,
ik heb het gevoel dat hier met 2 maten wordt gerekend, misschien wel 3.

Heeft iemand voor mij nu een goede conclusie en als dat niet mogelijk is samenvatting?
Want de ene keer wordt er vol in de aanval gedaan op een persoon en de andere keer wordt er gewoon bijna niet gereageert.

Anoniem

suleilitha schreef:
Hm, valt me tegen :D
Jij voelde je zoooo aangevallen, nu mag jij mij aanvallen en laat het erbij zitten, jammer hoor!

als je weer volwassen kan reageren wil ik doorgaan met discuseren, als je kinderachtige reacties blijf plaatsen en mij ;probeert te *verplichten * tot dingen zal ik je helaas op de foei zetten ;)

Specials

Cinnepin schreef:
volgens mij is dit toch echt mijn toic? kijk maar eens naar de begin post :P
En in een foto topic van een ander is t toch echt niet toegestaan dat je je eigen foto's gaat plaatsen, dan moet je je eigen topic maken, maar ik zie dat je nog niet zolang geregistreerd bent, misschien even de forum regels lezen?

T is alleen jammer dat ik hiervoor een andere acount had en daar wel al lang op geregisteerd ben.
Jij heb hem dan wel geopent maar hun mogen best foto's posten om andere dingen te laten zien als dat voor nut heeft in dit topic en dat heeft het in mijn ogen wel!
ik lees in jou profiel dat je 24 bent, Gedraag je dan ook zo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:38

notalways schreef:
Zo,
ik kom dit topic ook even inwandelen hoor.
Zo wat een ophef over vanalles en nog wat.
Ik raak alleen de draad beetje kwijt, als ik eerlijk mag zijn,
ik heb het gevoel dat hier met 2 maten wordt gerekend, misschien wel 3.

Heeft iemand voor mij nu een goede conclusie en als dat niet mogelijk is samenvatting?
Want de ene keer wordt er vol in de aanval gedaan op een persoon en de andere keer wordt er gewoon bijna niet gereageert.

ehm dit topic valt ook niet meer te volgen, t gaat grandioos offtopic, heb daar ookal een tem opgedaan. :D misschien word t dan weer wat overzichtelijker :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:39

Nee hoor, dit is geen HAW topic en de foto's worden alleen maar aangevoerd als vergelijkingsmateriaal ;)
En als je nog even goed kijkt naar o.a. hoofd/halshouding op de getoonde foto's, om er maar even een puntje uit te pakken, zou je daar al je voordeel mee kunnen doen in plaats van steeds zo gefrusteerd uit de hoek te komen en nu ook al territoriumdrift te laten zien......

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:39

ooooh. en als je een topic begint mag niemand wat zinnigs posten?
Leuk discussieren wordt het dan :D :D :D