volgens mij heb jij het licht niet uitgevonden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ESSIE70 schreef:sorry hoor, maar waarom moet ik mezelf een spiegeltje voorhouden? graag nadere uitleg.quote
volgens mij heb jij het licht niet uitgevonden![]()
Suusje92 schreef:heb besloten dat als het volgende week niet goed gaat en ik er dan echt super zeker van ben dat de fouten bij mij liggen ga ik acuut les nemen. Ik word het zelf eigenlijk ook een beetje zat om elke keer topics te openen en dan tegen mensen in te gaan, heeft totaal geen nut. Volgende week ga ik dus les nemen als het heel slecht gaat. Hopelijk lukt het dan wel, want zelf prutsen werkt niet en dat is al vaak genoeg tegen mij gezegt, maar toch bleef ik koppig en dat ga ik veranderen, ik open nu alleen een topic over praktijkproblemen als het echt nodig is. Of als ik gewoon een handige tip zoek.
Jetske schreef:![]()
Suzanne suzanne toch, ik wil niet banketstaaf zijn maar zo komt het vast wel over. Meerdere mensen zeggen nu dezelfde dingen tegen je, waarom luister je er dan niet naar en doe je absoluut niet slim en ga je er tegen in. Volgens mij wou je hulp? Maar je gaat er iedere keer tegen in. Ik begin me toch echt af te vragen waarom je iedere keer van die topics opent.
Suusje92 schreef:Dus dat les nemen gaat komen en ik spreek dan ook af dat ik bij de basis ga beginnen zowel voor mij als het paard langzaam opbouwen en leren.
, want jij maakt nog te veel basisfouten om verdere oefeningen correct te kunnen rijden.... Suusje92 schreef:Cewl bad ego...
sommige instrcuties neit, als je slechte hebt teminste.
ESSIE70 schreef:Tip: Ga samen met José fijntjes een opleiding Banketbakkerij doen (dank jetske, voor het idee (banketstaaf)), daar hebben de dingen waar je mee werkt iig geen gevoel!quote;
ik kan niet bakken, dus die optie is er niet. Ik ga lkkr door met de opleiding.
suleilitha schreef:Klopt. Je leest alleen wat je wil lezen, en komt er niks te voorschijn wat in je straatje past, dan word je boos
Suusje92 schreef:suleilitha schreef:Klopt. Je leest alleen wat je wil lezen, en komt er niks te voorschijn wat in je straatje past, dan word je boos
hebben jullie allemaal toch gelijk, maar de mensen die mij door en door kennen weten dat ook van me en zeggen er ook wat van. Jullie hebben dat nu ook gedaan, gelukkig, alleen ik met me stomme kop vond het nodig om het te gaan negeren en mijn eigen weg te volgen, terwijl ik eigenlijk ene aflsga had moeten pakken, zodat ik de juiste weg ging volgen.
suleilitha schreef:Klopt. Je leest alleen wat je wil lezen, en komt er niks te voorschijn wat in je straatje past, dan word je boos
[/quote]Suusje92 schreef:als ik geen geld wil spenderen wtf moet ik er dan anders mee? Sparen heeft geen nut, dan haal ik 't er toch meteenw eer vanaf. het kost 15 euor voor een half uur, gewoon normaal tarief kijk als je nu bij de hearst gaat rijden 35 euro voor een half uur. kijk dat ag ik dus neit betalen.
Suusje92 schreef:[quo
[quote="suleilitha"]
Klopt. Je leest alleen wat je wil lezen, en komt er niks te voorschijn wat in je straatje past, dan word je boos
[/quote]monsera schreef:Ik vind het echt heel erg voor je paard. Want die heeft er onder te lijden dat jij je zo opstelt. Ik lees hier dat je al eerder een topic hebt geopend waar mensen je dus dezelfde tips voor hebben gegeven en nu krijg je ook zoveel tips en toch blijf je gewoon jou ding doen. Heel erg spijtig om te lezen. Ik ben niet snel dat ik zo reageer in een topic maar nu kan ik me echt niet meer stil houden. Ik snap ook echt niet waarom je hier maar blijft volhouden dat je ooit wel eens les gaat rijden waarom bel je pot dikkeme vanavond niet op en ga je aan jezelf werken in de les. Iedereen wil toch vooruit gaan en niet blijven steken. Jij hebt een probleem dat wil je toch oplossen.