Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:
maikeltje schreef:Rijtechnische details heb ik hier anders nog niet gelezen
RoosG schreef:ik ook. ben erg benieuwt.
Hoop niet dat ze het paard nu te koop heeft gezet..
en trouwens over die afstand, als mijn paard verder weg stond dat fiets afstand, was ik met mijn vader elke dag langs geweest.
lindake schreef:maikeltje schreef:Rijtechnische details heb ik hier anders nog niet gelezen
Misschien geen RT details maar dit topic is een goed leertopic. Het gaat regelmatig fout met het beleren van paarden doordat sommige mensen er nog niet voldoende kennis over hebben en nog niet ervaren genoeg zijn om een paard te beleren.
Ik vind het dus juist goed dat Sul. dergelijke topics maakt... (Jammer dat ze 1 week geband is want ik mis haar reacties...)
@ Hinke: als je zo een gepeperde reactie wil geven moet je maar eerst heel het topic doorlezen en goed weten waarover het gaat.
Betteke schreef:RoosG schreef:ik ook. ben erg benieuwt.
Hoop niet dat ze het paard nu te koop heeft gezet..
en trouwens over die afstand, als mijn paard verder weg stond dat fiets afstand, was ik met mijn vader elke dag langs geweest.
Mensen worden ook weleens ziek.![]()
Ik vind dat hier nogal makkelijk gesproken wordt over een meisje wat zich absoluut niet kan verdedigen. Op mij komt het ook over als op de borstklopperij ipv een 'leermoment', wat dat dan ook in mag houden.
Citaat:Ik ga er vanuit dat alle informatie die ik nodig heb om te mogen reageren in de openingspost gegeven wordt. Ik ga niet een topic van negen pagina's doorlezen.
Ik haal hier trouwens geen leermoment uit. Tegen mij is ook heel vaak gezegd dat ik mijn pony niet zelf moest gaan beleren odmat alleen een deskundig iemand dat kon doen. En dat is toch ook prima in orde gekomen, terwijl ik geen les of begeleiding oid heb gehad. Als ik naar hun had geluisterd was ik nu 500 euro armer geweest.
TS is er niet bij geweest toen de eigenaar hem probeerde te beleren. Misschien moest zij het wel helemaal alleen doen en had ze niet 2 mannen om hem vast te houden als ze er op stapte, zoals TS wel had. En misschien is het wel een supergevoelig paard, dat heel snel bang wordt.