Ja dat is ook weer zo! haha ik dacht paardje wordt vast irritant. Ik heb serieus een half uur met het hoofdstel gehannest omdat die gedraaid was (ben een superklungel..dat ik nog kan paardrijden met mijn geklungel is nog een raadsel
) ze werd al ongeduldig. Maar ze was zo sloom als altijd. behalve op de terugweg.
Ik vind het nog lastig/spannend om nieuwe ruiterroutes te ontdekken, ik woonn hier nog niet zo lang. Zij heeft een ingebouwde gps en weet dus gelijk (voordat ik het weet) dat we onderweg naar huis zijn. Als ze versnelling 4 erop zet haha. Wel handig als je verdwaalt bent,zoals laatst. Maar als je ene lekker bosritje maakt best irritant haha.
). Ik ga even bij lezen. Hier gaat het redelijk. Op buitenrit geweest samen met iemand met een brave pony, dat vond hij afentoe spannend (vooral met een tig tal harley davidsons die langzaam langs knetteren nog geen 2 meter van hem af).

Binnenkort zal jij het vast wel eerder doorhebben dan zei welke weg jullie opgaan dus die 4e versnelling zal dan wss iets minder vaak in gang gezet worden
Dit jaar valt het bij ons gelukkig mee heb ik de indruk
ben zelf wel zekerder van mn eigen geworden sinds ik dit jonge spul rijd. Maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.