ben ook wel benieuwd hoe het met charlie gaat nu!
vanwege ook hier een bevroren bak, en dat ik de trailer auto niet lang genoeg had vanmorgen, heb ik maar alleen geoefent in het trailerLADEN ipv rijden

eerst met fahya uiteraard, gaat weer steeds beter, ze blijft steeds langer staan en als ik het vraag komt ze en dan uit. als ze er zelf eerder uitkomt en ik geef met de stick aan dat ze weer een stap naar voren moet doen doet ze dit ook zelfs.
daarna britt ook maar gepakt, aangezien ik de trainingen nu niet wil stilleggen en vandaag of morgen op pad ga met haar naar een goede bak. spannend dus! Maar eerst maar echt checken of zij die trailer in wil :p
eerst met mij mee, voorzichtig, maar vol vertrouwen stond ze er dus gewoon in he!! waauuww

daarna ook met de methode gedaan dat ze er zelf op loopt, ook gelukt!! weer super trots op mn knollies

Uiteraard heb ik hem beloond alsof hij superman is! We blijven oefenen en proberen er voor mij maar een leuk spelletje van te maken. We kunnen inmiddels beter achterwaarts de stal in lopen dan vooruit, maar het gaat dus al weer iets beter, gelukkig!

dus ik was net opgestapt, pakte mijn teugels op maat (heb er 2 he, bit en bitloos dus zat even in de knoop de eerste paar stappen)
nu de achterhand nog mee
)
Dorpje verder op mocht ik in een betere bak, deze was nog nét te doen dus helaas voor het weekend wat anders op zoeken. Ze ging netjes de trailer op, ik was alleen, en daar op terrein uit de trailer gehaald en buiten opgezadelt, naar de bak gelopen en even samen rondgelopen in de 'nieuwe' bak, paar rondjes stappen en draf aan de longe en toen er op. Er stonden 2 paarden naast de bak die konden rondom meelopen, gezellig
weet je hoe eng 
Bovendien is ze flink aan het groeien en tandjes aan het wisselen, dus dat mag ook wel bijkomen.