Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Ja, ben er heel blij mee. Blijkt dat we er ook heel goed zelf mee aan de slag kunnen.
Er waren nog wat oude gewoontes die af en toe boven kwamen drijven. Spanning op mijn elleboog/schouder, handen moeten meer dragen, binnenhand wat minder steun geven.
En nog wat sneller gaan reageren op Jim zijn trucjes.
Maar na een half uurtje liet hij zich super sluiten, hij had een achterbeen![]()
Galop was echt heel fijn. Linksom nog wat te weinig lengtebuiging, maar dat komt ook voor een groot deel door het zadel. Dat gooit mij naar rechts en ligt niet fijn. Of nou ja, lag. Want na de les kwam de zadelmaker en alles ligt weer zoals het hoort.
Lessen gaan nu wat regelmatiger gebeuren. Er is iemand die in de buurt die ook bij Noor gaat lessen en ook op de vrijdagmiddag kan. Dus kunnen we mooi combineren
Ik heb gewoon zin om weer te starten. Eens kijken wat we er op wedstrijd van bakken
Mrt_ schreef:Amanda, succes met je les. Hopelijk is je bak toch nog goed te rijden ondanks dat het niet echt droog is gebleven vandaag.
Mijn les vandaag ging redelijk. Het duurde even voor we op gang kwamen, maar aan het eind was ik best tevreden
Het lukt me steeds beter om mijn handen stil te houden en sturen met mijn zit gaat ook beter. Nu nog leren om mijn binnenbeen niet te ver naar voren te leggen, maar lang te houden en ontspannen. Ook mijn schouders moet ik meer ontspannen.
Toch merk ik al best een verschil met toen we een maand geleden begonnen met lessen bij Japeloup. Toen we begonnen met lessen kon hij zich nog wel eens boos maken wanneer ie naar voren moest, maar dit is helemaal over. Ik heb al een veel blijer paard die duidelijk laat merken dat ie steeds meer voor me wilt werken