belonen alsof hij de koning van ht land is en dan begin je weer opnieuw. hets echt een kwestie van geduld maar uiteindelijk zal ie opgeven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
belonen alsof hij de koning van ht land is en dan begin je weer opnieuw. hets echt een kwestie van geduld maar uiteindelijk zal ie opgeven.

gelukkg heb ik zelf ook veel geduld! Helaas alleen niet altijd 2 uur de tijd voor dit soort grapjes.. Bedankt voor je advies!
Snackie schreef:Thanks.
Mistralleke, hij is niet vervelend hoor, gewoon onbegrip.
mijn schuld, verkeerd gelezen 
.
Snackie schreef:cashlee, wat een vervelend probleem.
Ik had al lang de zweep erbij gehaald en een longeerlijn, in geval van een tralie stal, dan kun je de longe er doorheen halen,en intussen zlef een tik op zijn gat geven. maar of dat de goede manier is

) heeft al 4/5 maanden geen baasje meer gezien en eigenaresse betaald ook niet meer. Staleigenaren doen dus eigenlijk ook niets met paard behalve de nodige dingen zoals voeren en mesten. Buiten haar stal is ze al 4 maanden zeker niet geweest. Ik ben niet snel bang van paarden maar deze dreigt niet en schopt/slaat/bijt meteen, zonder waarschuwing oid. Haar uit stal halen om te kijken of Charlie er dan wel in gaat is helaas geen optie. (durf ik niet en staleigenaar ook niet, is bang dat we dr dan niet meer te pakken krijgen) Ze staat dus ook te koop.
Dat mensen hun dieren zo behandelen
.
.
.
Caira schreef:jeetje Cashlee wat verschrikkelijk zielig voor dat dier, wat zal die het zwaar hebben, arm ding.
Ja ik ben serieus, eerst de zijgangen (travers, renvers, SBinnen en Sbuiten) vóór de galop, dat heeft te maken met de gedragenheid van de achterbenen en het leren dragen van het ruitergewicht. Ik las van de week dat ze vroeger zelfs eerst de piaffe en de passage bevestigd wilden zien voor ze aan de galop begonnen, maar dat gaat me te ver.
Wat ik mij afvroeg was, hoe lang train jij een paard dan voor je ermee gaat galoperen onder de man?
het is heel onduidelijk, onscherp, maar wel duidelijk dat ik met britt aan het RIJDEN ben

. Ik deed namelijk ook mee met britt. dus heb lang moeten stappen eer ze daar ontspannen langs wilde haha. daarna heerlijk gedraaft, en beide handen aangegaloppeerd.
Bij SB normaal wel als je echt een correcte vorm van SB wil uitvoeren. Hoeft niet superverzameld maar toch wel al een beetje, je paard moet al iets achteraan overnemen.