Super, fijn dat het zo goed is gegaan

En ook nog 's nagevelijk! Dat komt natuurlijk ook omdat 't ontspannen was

@Diva92
Ik vind het knap hoor om onder zulke omstandigheden je paard weer telkens rustig te krijgen

Wat een leuke naam trouwens... Libelle

Ik zal ook nog even een verslagje doen van mijn les:
Eerst moet ik nog even vertellen dat na mijn laatste post, ik plotseling ontzettend de zenuwen kreeg. Nu gaan jullie lachen..... ik ben toen vlak voor zessen naar de Kruidvat gesjeesd om.... Valdispert te halen

Ik krijg Jorka momenteel niet de poetsplaats op, dus ik poets en tuig haar op in de buitenbak. Toen ik haar erin zette veranderde ze in een dolle stier! Nee hè dacht ik, ze heeft het weer op haar heupen

Toen was het wachten op 'de juf', want om de een of andere suffe reden durfde ik er niet op te klimmen in m'n eentje, na zo'n lange tijd. Grote klets eigenlijk, want ondanks haar temperament kan je er altijd zo op weg, ook al heeft ze lang niks gedaan.
De les is een lesje geworden, want m'n lesgeefster was banger om mijn vinger over te belasten dan ik

Deze week ga ik zelf wat aan de slag om het wat op te bouwen en volgende week gaan we misschien kijken of we misschien niet even naar buiten kunnen.
Dan wordt het wel even een ander verhaal, maar daar wil ik nu nog niet aan denken (anders moet ik weer aan de Valdispert hahaha