Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FahyaFemke schreef:mistralleke dan kunnen wij elkaar de hand schudden betreft onze knieik moest eerst van 2(!) dokters doorlopen want het was niet zo erg hoor beetje blauw volgens de eerste daar op locatie, en volgens mijn eigen dokter wel licht gekneusd dus rustig aan maar wel blijven lopen. tranen over mn wangen maar ik liep dus gewoon door want dat moest? 3 maanden later nog steeds dezelfde pijn, soms zelfs erger. weer naar de dokter, waarom ik nu pas terug kwam??? (ik zei omdat er 2 van jou soort zeiden dat ik door moest lopen
dan doe ik dat
)
het was veel erger dan gedacht het was zwaar gekneusd alles er omheen opgerekt (en/of licht gescheurt want ik ben hypermobiel gelukkig) en er moest toch maar een MRI-scan gemaakt worden: beschadigde meniscus en toen moest ik toch maar naar de fysio.... echt...dokters!! daar vertrouw je toch op?? Ik had 6 weken op krukken moeten lopen direct na het ongeluk + fysio dan had het veel sneller genezen, en wellicht ook nooit meer last van gehad. Dat is helaas wel anders gelopen
Maargoed na een jaar heb ik het inrijden gelukkig weer kunnen oppakken![]()
gekke merrie heb jij haha. zo heb ik er ook 1, die probeert zo onder het rijden uit te komen met de baasjes (kinderen) die gaat gillen en trappen naar achter. dat doet ze ook met galloperen aan de longeerlijn uit vrolijkheid en gebruikt ze ook als trucje om die kinderen bang te maken haha..