Angstige ruiter #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: Angstige ruiter #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:23

Haha okee ik ga er gewoon heel veel zin in hebben! Sowieso, maar heb nu wel wat meer vertrouwen :) dankje! Veel plezier dat weekend!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:27

o jeetje, nu krijg ik ook zin om bij puur met de paarden de zee in te gaan. Kan ik niet stiekem mee :=
Ga er lekker van Genieten en probeer de doemscenario's zo veel mogelijk uit te schakelen. Ik ben angsthaas nummer 1 en heb erg genoten daar...en ben nog niet eens de zee ingeweest. Als ze het me daar te plekke gevraagd zouden hebben zo ik het zo doen. Zo vertrouwd voelde het.

JillSil ook heel veel plezier!

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:07

Jij ook heel veel plezier @wilke93 laat je wel weten hoe het is geweest.

@elmira30 Dankje! ik zal wat ruimte voor je vrij maken in mijn koffer ;-)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:34

Moet je wel een grote koffer hebben haha :')

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:03

Pff dat lijkt me ook echt superleuk, heel veel plezier!
Ik heb momenteel even geen rijles vanwege de vakantie. Jammer, want het ging net zo lekker. Hoop die lijn door te kunnen zetten als ik weer begin :)

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:42

Elmira30 schreef:
Moet je wel een grote koffer hebben haha :')

Zorg ik voor ;-)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:00

*\%/*

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:18

Ik heb gisteravond echt heerlijk gereden! Echt super blij. Naast de binnenbak is er een heel groot stuk land speciaal om op te rijden/trainen voor de wedstrijden. Ik ben daar lekker gaan rijden omdat daar niemand was en ze was echt super braaf. Ik begin ook weer wat brutaler te worden merk ik en durf ook weer een beetje door te pakken :) Ze was super braaf! Instructrice had filmpjes en foto voor me gemaakt :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:26

Goed bezig AnneOmie! Fijn dat het goed ging. Is een goed teken dat je wat brutaler wordt en door durft te pakken. :)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 09:59

Jullie zijn goed bezig allemaal!! :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 10:58

Gister weer naar buiten geweest met paardlief...ging echt super goed en relaxt. Ze liep ook lekker ontspannend. Ik merk dat ik zelfverzekerder wordt en hoop uiteindelijk weer kms te gaan maken :)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 11:03

toppie! ga zo door ;)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 11:11

Alles goed bij jou ook?:-)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 11:27

ja heb eergisteren heerlijk gereden. :D lekker buiten in het zonnetje. gister ging het em niet worden. ivm enting en die bloedverziekende hitte.

buiten het rijden om, iets minder :') ik woon samen met mijn zus (jawel jullie horen het goed). maar nu moet zij tijdelijk minder uren werken waardoor we krap bij kas zitten. nu ben ik al een maand bezig met vakantiewerk zoeken maar er komt maar geen aanbod of vacature vrij.
zelfs bij tempo team hebben ze me de deur gewezen omdat er niks was in regio Rotterdam.
nu zit ik hier met de gebakken peren werkloos te wezen, in de hoop dat ik snel een mailtje krijg van iemand.
heb net ook maar even hier op bokt een advertentie geplaatst. je weet maar nooit.....
als jullie iets weten...:D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 11:34

Jeetje vervelende situatie meis! Ik woon zelf niet in die regio helaas maar als ik wat zie zal ik zeker aan je denken. Enige voorkeur voor iets?
Gister was warm en irritant veel dazen _-:(

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 11:37

ja we balen er echt van. Ik zoek iets richting schoonmaakwerk, in de winkel, supermarkt maar gezien mijn leeftijd ben ik denk ik te oud, op manege's/ stallen.
eigenlijk maakt het me niet echt uit. als ik maar even iets heb. hihi dankjewel voor het meedenken!!! heel lief!

ja ik werd gister zelf ook nog even opgevreten door een daas. heel irritant wanneer die bijten. arme peerdies die er iedere minuut wel door worden gebeten. ik voel met ze mee :p

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 11:55

Liesbeth, en bijvoorbeeld oppaswerk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:23

Hier ook weer een redelijk succesverhaal.. Eigenaresse van de paarden durft nu zelf ook weer te rijden (waar je mee omgaat, word je mee besmet hè, haha) en we zijn vanmorgen samen gaan rijden. Doordat de paarden haar stem de hele tijd hoorden waren ze eigenlijk allebei hartstikke rustig en hebben we flinke stukken gedraafd. Echt fijn! Hopelijk krijg ik zo langzaam aan m'n vertrouwen weer terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:24

Liesbeth1994 schreef:
ja we balen er echt van. Ik zoek iets richting schoonmaakwerk, in de winkel, supermarkt maar gezien mijn leeftijd ben ik denk ik te oud, op manege's/ stallen.
eigenlijk maakt het me niet echt uit. als ik maar even iets heb. hihi dankjewel voor het meedenken!!! heel lief!

Over het algemeen kom je altijd wel aan het werk bij de Mediamarkt.... Daar nemen ze vooral mensen tussen de 18 en hooguit 30 aan, ik heb daar met veel plezier gewerkt! Weet niet of het je ligt?

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:01

Wat fijn Renee! Als je het vaker doet komt het vanzelf langzamerhand terug! Uiteindelijk rijden we weer alleen met zelfvertrouwen en een heerlijk relaxt paard onder onze bips *\%/*

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 14:12

bedank voor de tips Danoesje en Renee!!! Ik zal eens naar de vacatures kijken bij mediamarkt. :D enne goed bezig! je gaat de goede kant op. houd dit vast.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:57

Gisteravond voor t eerst sinds m'n val (vorig jaar begin september) weer zonder bodyprotector gereden! (Die ik toen maar gekocht had) het was warm en ging op een paard die zo braaf is, ik denk.. Laat m mooi een keer uit! Best raar alsof je je gordel niet omhebt ofzo :P maar het ging goed! :D

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:18

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:20

Ik ben zo trots op mezelf hihi :D

Net even zonder zadel geoefend in de bak! Int begin weer allemaal doemscenarios in m'n hoofd dat ie weg zou schieten etc (hoi angst voor het rijden in de bak :evaw: )

En op t laatst zonder zadel gedraafd én gegaloppeerd! :D heb ik mooi even geoefend voor als ik ga zwemmen en zonder zadel rijden op Terschelling! :) en t ging nog goed ook haha kwam amper van de rug af, maar was best wel een sukkeldrafje en galopje dus misschien is dat ook wel makkelijker.

T viel me dus niet eens tegen, alleen die schoft!! Aaauw haha hij had zo'n hoge schoft :') maarja dit was t braafste paard :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 06:46

wauw wat gaat iedereen goed!

Ik heb voor mijn vakantie 2 lessen gehad die beiden best heel aardig gingen en een pasconsult naar aanleiding waarvan ik een zadel besteld heb. Die komt hopelijk binnen nu en een week of 2 binnen :) En dan moeten maar weer aan de bak, blijft elke keer weer spannend!