Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had nog geen verantwoordelijkheidsgevoel toen hoor.
(overigens wel een polder weg, de weg vond ik gevaarlijk haha toch een beetje nadenken al
)
zeker niet als ze met een bolle rug bokken 

.. )
soms kun je ook maar beter niet weten dat er al meerdere naast zijn beland ed.
... had ik al gezegd dat ik daar niet lang ben gebleven
Geen idee waarom ze ineens boos was. Ze begon ineens te piepen, oren naar achter en heel de tijd weg proberen te rennen. Gelukkig wel goed afgesloten, rare merrie
het was weer geslaagd.
ik moest eerst van 2(!) dokters doorlopen want het was niet zo erg hoor beetje blauw volgens de eerste daar op locatie, en volgens mijn eigen dokter wel licht gekneusd dus rustig aan maar wel blijven lopen. tranen over mn wangen maar ik liep dus gewoon door want dat moest? 3 maanden later nog steeds dezelfde pijn, soms zelfs erger. weer naar de dokter, waarom ik nu pas terug kwam??? (ik zei omdat er 2 van jou soort zeiden dat ik door moest lopen
dan doe ik dat
) 
dat ze altijd harder wil. probeer het eens om te draaien als het lukt. heen ook draf en galop en terug veel stappen. dat het heen en terug dus geen verschil meer maakt 
, ben toch wel een beetje verliefd op d'r haha.
het land is wonder boven wonder nog wel mooi groen, maar toch wel nat.
)
Haha ik ben meteen heel enthousiast gestopt
en heb haar beloond. kan eigenlijk niet wachtten tot ik erop kan, en er echt aan kan gaan rijden :y
Ik voel ook wel dat ze steeds rechter wordt in draf en niet meer zo banaanachtig
.