dat zit nu in je spiergeheugen hahaha. Maar meestal gaan ze rennen en dan niet meteen rodeo erbij hoor! Hopelijk is je baby zoooo braaf dat hij nooit van die rare fratsten uit gaat halen!We spreken binnenkort anders x af als je er bent en op hem gaat rijden ofzo! Leuk
en einde maand ben ik er weer
) morgen meteen uitproberen! Ben wel benieuwd hoe t zit haha, heb er nu eentje met leren zitvlak ipv alleen bij de knieen. Volgens mij zit dat wel stevig 

Hoe heb je gehandeld? Ik heb *afkloppen, de laatste tijd wat minder* ook af en toe last van hyperventillatie. Met warm (25+ graden) weer helaas soms ook in de auto
heftig! Heb je er ook ademhalingsoefeningen voor of iets dergelijks?
misschien als t nog erger wordt een bezoekje bij de dokter?
. Je rijd in een groep dus als de groep gaat galopperen zal je wel mee moeten. De meeste paarden hebben een brede rug dus daar kun je makkelijk op blijven zitten. Ze hebben ook een touw om hun nek en lange manen dus kun je je vast houden. Ze vragen voordat je vertrek idd wel het een en ander dus zeg anders gewoon ook dat je het spannend vindt, dan helpen ze je onderweg ook met aanwijzingen en eventueel mag je op Jan die is lekker breed en een geweldige zwemmer.
Ik zal zeker nog eens melden (had 't al via de mail gedaan) dat ik het erg spannend vind. Ik zag op het filmpje op internet dat die meiden een zwemvest aan hadden en verder gewoon een bikini. Is dat dan veranderd? Ik dacht ik doe tijdens 't rijden m'n rijbroek aan, en voordat we de zee in gaan die snel uit