Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel rustig aan natuurlijk!
Wel jammer vind ik dat er in deze lessen (tenminste bij mij) echt nauwelijks aandacht wordt besteed aan hoe het paard loopt. Daar heb ik dan misschien toch weer old school-dressuurles voor nodig
Citaat:Ik moest denken dat mijn benen een poortje waren en dat mijn paard daar tussendoor moest lopen

Zooist schreef:Je foto's zijn geblokkeerd bij mij dus ik kan de verschillen niet zien.
Ben benieuwd hoe het gaat Amanda, na de verhuizing.
Wat goed Rhys, van je paard. Met CR heb ik geen ervaring maar ik ben van mening dat zowel paard als ruiter aandacht nodig hebben. Als de ene niet goed zit kan de ander niet goed lopen, maar als paard niet ontspant in zijn lopen kan de ruiter nooit zitten.
Balen zeg Japeloup
Ik heb gisteren mijn eerste eigen privelesdag gehad. Had er zes en ik vond het geweldig. Wel een hele lange dag maar ik krijg er echt een berg energie van.

wat een verschil.
hetzij minimaal sneller maar zeker meer in de buurt van een arbeidsdraf. Suus maakt grote sprongen vooruit de afgelopen weken. Ze blijft nu keuring in aanleuning voor de grootste gedeelten. Ze zet graag haar dikke onderhals erop, maar nu begrijp ze het loslaten in hals en kaak en ontspanning en zakken in schoft.

.

Die wilde niet halthouden en al helemaal niet achterwaarts. Ik ben een beetje met het voorwaarts bezig geweest
Moeten we ons van de week maar weer even op concentreren. O en ze verandert al zo in haar uiterlijk. Ze begint te glanzen.
... bedoelde dus hele stille handen. Ik ben nogal bewegelijk met mijn handen. Ga graag met suus haar beweging mee.... teveel mee. 
ankem schreef:Bij Kel was gisteren de rem kapotDie wilde niet halthouden en al helemaal niet achterwaarts.

en heeft me even wat werk gekost, maar hij is vrijwel klaar nu.
Ik voelde me ook niet thuis op mn eigen site en dat is al niet goed. Hoe moeten bezoekers zich dan thuis gaan voelen..