beide proeven 191 punten gereden( 2e en 1e geworden). Ben zo trots op Suus

Suus liep de dagen voor de wedstrijd niet echt lekker, beetje dwars. Dus zag het niet echt zitten om te gaan

's morgens lekker rustig gevlochten, ff los gezet voor de stallen zodat ik kon uitmesten.
ff eten gegeven en daarna rustig gaan laden. Op het terrein ff laten koeleloeren en gaan zadelen en losrijden in de binnenbak. Ze was meteen heel rustig en gefocused op mij.
Ik heb alleen maar denk autogordel denk boodschappenwagen gereden

Ging super! Ze was mooi ontspannen en lekker los door het lijf binnen 20 minuten. dus rustig overgangen gereden en gestapt. Wegdraven en op zit terugkomen. Maar ja was er eigenlijk nu te vroeg opgegaan. ruim 50 minuten voor de 1e proef. Meestal heb ik wel ff nodig, maar nu dus niet. Dus eigenlijk na 30 minuten waren we er klaar voor.
In de 1e proef in binnenbak was suus heel braaf. Tijdens de proef bewust weer controle gevraagd iedere keer met telkens het karretje duwen in gedachten

Voor 2e proef hadden we eigenlijk hetzelfde commentaar, terwijl ik vond dat ze wat dieper ging lopen. Maar blijkbaar niet te diep. Ze was wel moe dus merkte dat ze wat sneller probeerde terug te komen vandaar in de 2e x galop dat ze melding moet meer doorspringen kreeg. Dat was terrecht ze was gewoon moe en als ik ff kleine ophouding maakte kwam ze bijna meteen terug. Dus dat was heel erg met gevoel rijden voor mij.
Was heel trots op Suus