. Erg schattig hoe die pony rechts op de foto naar jullie staat te kijken. Ik heb je een PB gestuurd.Oeps MWM, is je mams oké na de val?
Welkom Malenka. Je heb al gekozen
Je gaat voor weg 2. Als je eenmaal het besef hebt hoe het anders kan, dan wil je niets anders meer, tenminste zo werkte het bij mij
. Dan weet je ook dat snel iets afdwingen nooit gaat werken op de langere termijn. Als je eenmaal de "nieuwe" weg opgaat, dan is de grootste beloning de reactie van je paard. Mijn paard is zoveel meer gelukkig, hij oogt rustig, stabiel, ziet er tevreden uit na het rijden. Heerlijk.
Ik hoop wel voor je dat je snel iemand vindt die je erbij kan begeleiden, ik zou het zonder lessen niet kunnen. Succes in ieder geval.
Hahah mooie senor onschuldig Kinke

Heel veel sterkte morgen KT. Dikke knuf voor Goof en voor jou.
ik voel er weinig voor om bij mijn oude instructrice daar te gaan lessen, en dat is ook een beetje ver weg. Hard op zoek dan maar...
Het zit echt een stuk beter, alleen even wennen.
maar als t kon deed ik t, mn caravan daar op de parkeerplaats... al moet ik de hele dag met m in de berm staan ,dat gehang op stal..niks an voor een paard.maar goed drukke dag , ik ga s een poging doen om te slapen..
zal lastige worden
' t was genieten... besloten dat er maar weer in te houden 1x per week. We hebben dit soort dingen nodig om gezellig te blijven

moet zijn