ankem schreef:@gooya,
Veel plezier tijdens je rijles. Foto's
Dank je. Ga meteen mijn fototoestel klaarleggen.
Als er verder niemand is, wil jij dan wat foto's maken Japeloup?
Heb je al eens een borstelblok geprobeerd Amanda? Bij Janus vliegen dan de plukken in het rond. Wel behoorlijk hard drukken, maar Janus vindt dat echt zaaaalig. Dan doe ik dan wel pas als ie echt flink in de rui is.
En zodra het warm weer is en Janus verhaart nog, dan douche ik hem en ga ik daarna met een zweetmes met karteltjes over de vacht. Krijg je haren van in het doucheputje

ben daar niet echt goed in.
Super toch! 

Stal uit, voorbij de koeien, binnenterrein over (inmiddels in draf, staart de lucht in, he-le-maal happy) gelukkig stond staleigenaresse buiten, dus die kon voorkomen dat Janus de verkeerde kant op liep. Janus het land op, door de blub, ach galopje kan ook wel, en komt vervolgens in een paddock tot stilstand. Ik kreeg hem niet te pakken. Hij liep als een arabier te pronken, flinke bokken tussen door, Janus... vrouwtje vind dit niet leuk

was interessant.. vogeltjes in de bosjes waren eng.. hoefijzers van instappende paarden op het harde waren eng.. bijna vliegles gehad omdat ze verderop een langlaufer zag.. mevrouw maakte zich 1x zo groot toen ze een hond in de bosjes zag..
en werkelijk, ik zou het niet willen missen....... ik ben dol op mijn stouterd