lies1994 schreef:mallorka, zo dat is niet niks!(met je vinger). Sterkte ermee.
Over de spoortjes. Ik heb ook sporen ivm galopprobleem alleen....die van mij luisterd daar ook niet naar. Ik heb dan mn buitenbeen naar achter binnenbeen op de singel en er gebeurd geen drol. Dan even een klein duwtje met mn voet en dan krijg je een hardere draf maar nog geen galop en dan naar het echte werk,toch een schop (en dan met de zijkant van mn voet dus niet dat ik heel die spoor er in sodemieter) en dan krijg je een bok en daarna heb je kans op een galop. En al die tijd moet ik het uitzitten met doorzitten.nou voordat ik in galop zit,ben ik al doodop. Maar ik mag niet liegen,het gebeurd ook af en toe dat ze gelijk luisterd. Maar dan denk ik weer van,wat doe ik nu goed en die andere keer fout?voor mijn gevoel doe ik het zelfde.
Angst voor uitglijden heb ik niet maar dat komt omdat ik nooit door modder en gras rijd.dus dan valt er niet echt veel uit te glijden.haha
Zooooooo herkenbaar dit!op de bok na dan
Ik las net van iemand die bang uit te glijden met paard en al. Ik vraag me weleens af als ik galop over de hoefslag ga en de bocht neem, dat ik bang ben met paard en al om te gaan. (voor al in een iets harder tempo) Ben ik daar de enige in?