Martie schreef:Er begint zo langzamerhand toch wat in mijn geheugen te roeren.... Volgens mij heb ik hem wel over jullie horen praten. Zal mijn man eens vragen, hij reed daar eerder dan ik. Wie weet wat er boven komt...
Als je dat maar niet in het openbaar plaatst hier allemaal! hahaha...nee hoor....geen probleem, vinden ze wel leuk hier.
Martie schreef:Als ik dit topic zo lees, bedenk ik me dat je soms ook echt geluk moet hebben waar je terecht komt met je instructie als je het niet van huis uit mee krijgt. Ik was een echte manegeruiter met aardige zit en groene pony die toevallig op de manege een gepensioneerde instructeur van de bereden politie treft voor de privéles om te helpen met beleren. Hij had vroeger zelf nog bij de cavalerie de remontepaarden beleerd.... Waar tref je zo'n leerschool als onwetend ruiter. En dan later weer even toevallig bij Van Meeteren terecht gekomen..... Maar goed, toen herkende ik wel meteen goud op het eerste gezicht
Ben jij in het zadel geboren, Marcel?
Nee, niemand in onze familie heeft iets te maken met paarden.
Ik was 12 toen ik op een manegepony bij Uilke begon.
Manege van Meeteren, Abcoude

Laatst bijgewerkt door Springert op 24-02-10 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt