We hebben nog niet super veel kunnen doen, ook door het weer natuurlijk.
Ik ben erg bezig geweest met rechtop zitten, wat vooral een kwestie blijkt van schouders loslaten, maar dat is dus weer een ontspannings-ding blijkbaar, als ik vertrouwen heb in de situatie en in mezelf doe ik het makkelijker, en langs de weg naar de bak is het ook makkelijker omdat ik dan moet kijken wat er aankomt en waar we heengaan enzo, dus dan zit je eigenlijk sowieso al rechtop, en dat helpt natuurlijk wel.
Verder leer ik door de hoek om te lopen, wat je zou doen als je gewoon liep, met mijn heup Vegs meer te begrenzen, zodat ze dan niet alleen de begrenzing van buitenteugel heeft, maar ook van mijn heup en mijn buitenbeen.
Wat grappig is, is dat als ik mijn handen draag, en rechtop zit dus, zij steeds makkelijker de hals laat vallen, en 't plaatje is niet opgericht ofzo, of echt een krul in de hals, maar zij zoekt wel écht mijn hand op, en ze wordt steeds meer nageeflijk, en dan zit ze ook stukken makkelijker. Maar ze wilt nu het liefst lang en laag, en soms komt ze dan nog wat te diep, maar dat is gewoon omdat ze zich nog niet kan oprichten, en dat laten wij zo, ze wordt vanzelf sterk genoeg, en dan komt ze ook wat meer in het frame, zeg maar. Ik moet alleen dus wel opletten dat ik haar niet te lang laat worden (daar komt been en zit dan weer bij) want als ik dat toelaat valt ze ook weer door die buitenschouder.