Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelax schreef:ja daar ben ik allang mee bezig !
alleen kan niet zo vaak rijden dus wordt niet echt beter.
ik heb ook geen goede bak is een klein vierkantje dus je hebt niet 1 kant waar je goed kan middendraf enzo
InekeH87 schreef:ik heb ook een vraagje. mijn merrie doet het super met lopen ik kan nadat ze 1,5 maand niet is gereden (door een blessure) er ook zo weer opstappen, maar nou is er toch een klein probleempje.
Ze loopt te goed aan de teugel. Ze buigt uit zichzelf in zonder dat ik hoef te vragen maar ze gaat dan al snel te diep en dan komt ze terug in tempo. Ze vergeet als het ware haar achterhand eronder te zetten. Ik laat haar nu helemaal los van voren en ik blijf drijven. Zijn er nog tips om haar te helpen der achterhand meer te activeren?
lailapri schreef:maar een blokkade in de rug voel je niet, daarvoor zul je moeten testen of rechts evenveel kan bewegen als links of allebei niet en daar moet je een opleiding voor volgen.
Maar idd nergens last van?
InekeH87 schreef:ik rij bitloos dus last van haar mond kan ze niet hebben. Ook als ik helemaal de teugels niet aanneem krult ze zich op. Ik probeer zoveel mogelijk voorwaarts te rijden en ik ben met mijn instructrice bezig.