Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:haha, ik zie nu de foto's die Arie53 heeft geplaatst. Ik mag toch hopen dat je niet serieus een appuyement, pirouette en passage ziet.
Dan is dit zeker ook een koe die een pirouette maakt?![]()
[ Afbeelding ]
listiglistje schreef:Anoniem schreef:haha, ik zie nu de foto's die Arie53 heeft geplaatst. Ik mag toch hopen dat je niet serieus een appuyement, pirouette en passage ziet.
[ Afbeelding ]
Ik denk dat ik mijn paard in ga ruilen, deze heeft meer talent voor het hogere werk![]()
listiglistje schreef:Anoniem schreef:haha, ik zie nu de foto's die Arie53 heeft geplaatst. Ik mag toch hopen dat je niet serieus een appuyement, pirouette en passage ziet.
[ Afbeelding ]
Ik denk dat ik mijn paard in ga ruilen, deze heeft meer talent voor het hogere werk![]()
listiglistje schreef:levendige fantasie heeft hij zeker Simpelman... nou ik ben ze in 35 jaar tijd nog niet tegengekomenwas het maar waar!
Dat sommige paarden fysiek aanleg hebben voor het uitvoeren prima, maar dat moet wel getraind/geleerd worden.
Daarbij zijn er veel paarden die nooit leren paifferen of passageren, dus sowieso de meeste paarden kunnen het niet,
anders zouden er wel meer op GP nivo lopen als het allemaal zo makkelijk zou gaan!
arie53 schreef:Simpelman schreef:Grappig Arie53,
Ik zie geen appuyement, geen pirouette en geen passage.
Blind? Maar misschien heb je weleens van natuurlijke aanleg gehoord? Of ook doof?
listiglistje schreef:Abacab schreef:Het topic gaat nog steeds over AR en klassiek. Maar hetgeen Nombrardo hier stelt is wel exact de wijze waarop men er in de AR over denkt. Dit is nl. wat BB zijn leerlingen altijd voor houdt. Hij geeft ook aan dat je paard je grootste leermeester is.
Ik zit al 35 jaar in de paarden, maar nog nooit meegemaakt dat je
op een paard gaat zitten en alles al kent en zelf doetzou wel mooi zijn!
Volgens mij ben ik de chauffeur die moet aangeven wanneer, hoe en wat.....