Sirius_ schreef:Ik heb trouwens nog een tic, kleine pony's stap ik zonder moeite op. Laat ze maar lekker gek doen. Is de pony groter dan 150/155, klap ik dicht.
Gek eigenlijk, niet? Ik ken ook mensen die juist niet op kleintjes stappen, vallen ze eerder af zeggen ze dan
Had ik dat maar, de mijne is maar 1,45
Verkopen kan ik gewoonweg niet. Heb deze pony gekregen en we zijn samen al door een heel moeilijke periode gekomen. Ik blijf hoop houden dat het helemaal goedkomt en we weer samen door het bos galopperen. Ik wil er iig alles aan gedaan hebben, al twijfel ik ook wel eens of het rieel is.
Moet er bij zeggen dat ik deze pony ook zelf heb beleerd, en toendertijd wel naar buiten ging. Plakte hem achter een brave tinkerhengstenkont (echt
) en gaan met die banaan. Durfde ik gewoon 
Ook is er een tijd geweest dat ik de advertentie voor MP al klaar had... Met mij ging het toen heel slecht, en hij reageerde zó op mijn spanning, dat ik niet eens in de buurt kon komen. Op de poetsplaats zetten en poetsen werd al gevaarlijk. Draaien, steigeren en meer van dat soort. Nu gaat het iig zo goed dat ik normaal met hem kan wandelen buiten (alleen), aan de dubbele longe werk (wat de ene dag beter gaat dan de andere)... Ben dus wel met 'm bezig, hij staat niet de hele dag in het land.
Vandaag ging redelijk, hij was erg druk. Eerst geprobeerd in stap (dubb. longe) de rust er in te krijgen -lukte niet. Toen maar laten draven en galopperen -werkte ook niet. Op het laatst was hij nog niet moe, terwijl wel bezweet en aan het hijgen. Tja, wat doe je dan?
'Call it a day and just stop it' leek me het beste. Dat dus ook maar gedaan, morgen weer proberen. Qua regelmatigheid ging het wel goed. Lijkt of het beter is als ik een dag tussen de trainingen laat (?).