Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelax schreef:ja zo word bij ons lesgegeven niet zagen maar kneepjes en ook bij een vrouw waar ik laatst reed moest ik het ook doen
Miss_Malfoy schreef:Drijven, lekker tempo houden. Want dan kun je hem ook in draf laten nageven. En met stilstaan kun je hem eventueel laten afknabbelen.
superwoman schreef:Miss_Malfoy schreef:Drijven, lekker tempo houden. Want dan kun je hem ook in draf laten nageven. En met stilstaan kun je hem eventueel laten afknabbelen.
Wanneer iemand het paard niet "in de gangen" (stap-draf-galop) het paard aan de teugel kan rijden, moeten ze dit zeker niet in stilstand proberen, want dan kan je enkel met je handen werken en dat is nou totaal niet de bedoeling.
angelax schreef:meestal gaan pony's (bij mij) in stilstand juist aan de teugel maar mijj eigen fjordje juist niet
angelax schreef:ik zet geen druk
angelax schreef:hij is bjna 5 en rijdt niet vaak van mij hoeft hij niet perse aan de teugel te lopen (nageven)
dus met stilstand doe ik niks maar dan gebeurd er ook niks:P
superwoman schreef:Miss_Malfoy schreef:Drijven, lekker tempo houden. Want dan kun je hem ook in draf laten nageven. En met stilstaan kun je hem eventueel laten afknabbelen.
Wanneer iemand het paard niet "in de gangen" (stap-draf-galop) het paard aan de teugel kan rijden, moeten ze dit zeker niet in stilstand proberen, want dan kan je enkel met je handen werken en dat is nou totaal niet de bedoeling.