Amanda schreef:Die 1e zoek ik!
De rest is allemaal met een staand tussenstukje. Dus met de smalle kant op de tond (en gehemelte). Die andere is draaiend en dus gewoon plat op de tong.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yamcha schreef:Ik niet, en vind idd dat je bericht nergens op slaat
Bittenverhaal is wel interessant ja, heb Vegs nu op een ongebroken watertrens, daar loopt ze best aardig op, iig niet meer zo te klieren met haar mond, met die dubbelgebroken deed ze steeds stom met haar tong.
Zat te denken aan zo een K&K africhtingsbit, ongebroken maar dan met tongboog, van aurigan...... kijken hoe dat bevalt, mss is er gewoon te weinig ruimte voor haar tong......
Ik vond het wel vrij scherp. Tenminste, hij was op alle bitten redelijk zwaar (en op ongebroken al helemaal) en op dit bit ineens licht als een veertje. Wij hebben het alleen af en toe gebruikt als hij echt aan het klöten was.
Of als het bitje niet beschikbaar was deden we een strotouwtje van het ringetje van het zadel naar de neusriem. Een strotouwtje zó lang dat er zelfs met halsstrekken geen spanning op kon staan. Daar schrok de pony dan van 'Onee, een touwtje!!' en deed ie ook niet meer moeilijk. Sommige types
En dan denk je nog dat je ze een plezier doet met een weekje op het land lopen 
)

Niet alleen via de lijn zelf, maar ook doordat je een gespannen uitstraling hebt.