Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn12 schreef:Jeetje, wat vervelend dat hij opeens vervelend is geworden. Hoe weet je dat hij onder de kalmerende middelen zat? Een paard kan op iedere ruiter heel verschillend reageren. Mijn eerste paard was ook doodbraaf, tot er iemand op ging zitten die twijfelde en het eng vond.
Fijn dat de osteopaat je verder heeft kunnen helpen. Hopelijk helpt het en wordt hij er braver van
Anoniem schreef:Essxan;
wat je in je laatste post beschrijft herken ik veel van, al dan wel bij mijn 4-jarige.
Heeft ook karakter voor 10 en is extreem gevoelig, slecht behandeld ( van NL naar BE, van BE naar DU en van DU weer naar BE in 1 jaar als 3-jarige, waarschijnlijk allemaal handelaren) maar waar jou paard het uit in bokken & rennen, uit mijn paard het in erge onzekerheid, die weet gewoon niet meer wat ze moet doen.
daar moet je mee leren omgaan ja, en zoals ik jou berichtjes lees zijn jullie zeker op de goede weg
apart zo'n ervaring, maar ergens ook wel fijn dat je nu bevestiging hebt dat hij onder de kalmerende middelen zat denk ik?
vertrouwen opbouwen ja, maar denk dat dat wel goed komt
Essxan schreef:Anoniem schreef:Essxan;
wat je in je laatste post beschrijft herken ik veel van, al dan wel bij mijn 4-jarige.
Heeft ook karakter voor 10 en is extreem gevoelig, slecht behandeld ( van NL naar BE, van BE naar DU en van DU weer naar BE in 1 jaar als 3-jarige, waarschijnlijk allemaal handelaren) maar waar jou paard het uit in bokken & rennen, uit mijn paard het in erge onzekerheid, die weet gewoon niet meer wat ze moet doen.
daar moet je mee leren omgaan ja, en zoals ik jou berichtjes lees zijn jullie zeker op de goede weg
apart zo'n ervaring, maar ergens ook wel fijn dat je nu bevestiging hebt dat hij onder de kalmerende middelen zat denk ik?
vertrouwen opbouwen ja, maar denk dat dat wel goed komt
ben inderdaad erg blij met de bevestiging. En dat wij er samen gaan komen ben ik ook van overtuigd. Zoals zij het zo mooi bracht hij heeft mij uitgekozen omdat we elkaar nodig hebben en dat geloof ik ook.