Hier op Kveldje voor de foto, paste hem ook niet. Het is plat (en vrij hard

Als de zadelmaker er iets mee kan gaat mijn dressuurzadel voor een klein prijsje de verkoop in.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zooist schreef:Leuk om al die foto's te zien. Mijn paarden staan in mijn profiel of op mijn site mocht iemand willen kijken.
Amanda, voor welk zadel wil je gaan?
Ik heb nooit op een boomlooszadel gezeten, dus ik kan er ook niet over meepraten. Daarnaast is het niet toegestaan met wedstrijden dus heb ik ook niet de behoefte om daarop te gaan zitten. Ben en blijf toch een wedstrijdmiep
Na lang wikken en wegen heb ik voor mezelf besloten de paardenstapel te verminderen en heb dus moeten kiezen. Voor mij was dit best moeilijk maar heb er nu eentje op het internet staan.
Ik zit nu prive even in een typische situatie en krijg het niet voor elkaar gebokst. In overleg met de eigenaar dus hiervoor gekozen. Heb nu ook echt iemand die me twee dagen in de week helpt omdat het haast niet te doen was. Daarnaast vind ik het lesgeven ook onwijs leuk en ben ik met What en Zoo zover dat ik ook wat langer onderweg ben voor een wedstrijd.
Ben er wel een beetje ziek van. Het is echt zo'n knappe meid
Maar goed, voor het mooie toch wat te klein voor me en Chee en Zoo heb ik zelf gefokt en What... tja.... die kan gewoon niet weg
Yamcha schreef:@ Imre: dat soort zadels vind ik echt zaligheb ooit eens op een stokoude stubben gereden, uit de tijd dat stubben nog zowat geen wrongen had, knalhard natuurlijk, maar het zat helemaal niet verkeerd.
Heb nu een Kieffer Wien uit 1986, die heeft een wat diepere zit, maar iig niet zo'n badkuip met flaporen, volgens mij had je die toen nog niet. Heel klein, kort zadeltje is het, 16,5 inch. Freggle heeft ook weinig ruimte voor een zadel op haar rug. Al paste de Bates van Japeloup tot mijn verbazing ook, en die is 18 inch.
Leuk om jullie verhalen weer te lezen. Rijden ging gisteren goed, gelet op schouders laten vallen en handen dragen, en toen kon ik veel beter zitten. Wat maar goed was ook, want madame was errug fris![]()
Vandaag haar aan de longe geknoopt net pessoa en aan het eind nog even laten uitrazen, man wat ging ze hard, ik was er duizelig van
Ze vond het wel erg leuk, thuis haar nog even lekker geknuft en muesli gegeven (mix ik met pavo daily plus, dan doet ze er langer over, want ze móet goed kauwen) en muesli rulesvindt Vegs dan toch