Een aangezien ik een lange werkdag gehad heb, en redelijk brak ben, ga ik het niet meer overtypen sorry... Ik volsta even met " Weer helemaal bijgelezen
" , en Russel welkom in dit topic. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
" , en Russel welkom in dit topic. 
ik ook! vandaag echt heerlijk gereden..ik heb dus 3 paarden en de jongste is groot, imposant en lomp. hij is hier geboren zelf gefokt uit mn merrie van 163 zn vader was 167 en meneer is gewoon 175 ..plus denk ik dat hij doordat hij hier zo op zn gemak is zich niet zo snel druk maakt,maar met rijden issie supervlot en voorwaarts.
of, en die is vergelijkbaar,doe alsof je je jas over schouders uit wil doen,je spant dan nl je spieren anders als dat je je armen 'gewoon 'wijd doet 

Ik heb slaap
Zie je dat niet? 

Gooya schreef:Super AmandaEn lachen op je paard is zoooo belangrijk. Ik heb het een hele tijd gemist, maar weet weer hoe het moet. Ben benieuwd naar je uitgebreide verhaal morgen.

. Die is zoo veel zachter...
Mooi dat je nu een goed bitje gevonden hebt 

Ik begin (na 4x rijden) mijn balans weer een beetje te hervinden, kon al een hele lange zijde mijn bovenbeen goed houden en die stukjes lag mijn onderbeen lag ook keurig op de plek in plaats van ver naar voren. Moeilijk, maar o zo leuk als het goed gaat 
Maargoed, dat zal ook wel wennen