Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had een enorme angstaanval maar mijn instructrice zei stap op ook al stap je de hele les. Dus zowat jankend op het paard gezeten maar het ging na een poosje wat beter. Heel klein stukje gedraafd voorderest gestapt. Heb afgesproken volgende week priveles te doen. Maar iedere keer als ik wil praten met mijn instructrice of wie dan ook over die angst dan springen de tranen bijna in mijn ogen en kan ik niet meer normaal praten zucht..
Goed van je!
Ik vertrouw mijn lespaard niet zo, waardoor ik onzeker wordt. Met bijrijdpaard absoluut geen last, vertrouw haar 100 %, zelfs het galloperen gaat goed. Gister voor het eerst les met haar gehad bij dezelfde instructrice en die stond echt te kijken
Ik denk dat ik met haar blijf lessen
TessaKaizoku schreef:Wow super goed Lies! Mijn les was weer een dieptepuntHad een enorme angstaanval maar mijn instructrice zei stap op ook al stap je de hele les. Dus zowat jankend op het paard gezeten maar het ging na een poosje wat beter. Heel klein stukje gedraafd voorderest gestapt. Heb afgesproken volgende week priveles te doen. Maar iedere keer als ik wil praten met mijn instructrice of wie dan ook over die angst dan springen de tranen bijna in mijn ogen en kan ik niet meer normaal praten zucht..
Was wel heel bang en tranen stonden regelmatig bijna in mijn ogen maar mijn instructrice heeft gewoon heel veel gepraat en uitgelegd en me aan het werk gehouden. Echt super. Was eerst zo bang ik dacht ik ga geeneens galopperen ook al zat ik aan de longe maar heb het toch gewoon gedaan