hoera schreef:
Prok gaan we voor Nerwen !!
Deal!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoera schreef:
Prok gaan we voor Nerwen !!
Anya schreef:Met buikflap, dus een hengstendeken![]()
Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.
Nerwen schreef:Thnx Nada, bijna allemaal helemaal zelf opgeleid
Anya: wat een prachtige dekens! Hier staan ze het hele jaar zonder, met deken zorgt voor drukkingen al is dit daar een heel goed middel tegen:
Vaak in de kleuren van je stalen ros. Ook handig om verlichtingsdraadjes mee te hechten!
Nerwen schreef:Voor ik het vergeet... Isolatieband is ook handig om mee te bandageren of je stalen ros een persoonlijk tintje te geven.
Het zijn vaak die kleine dingen die zo handig zijn, hè Hoera
Nerwen schreef:Voor ik het vergeet... Isolatieband is ook handig om mee te bandageren of je stalen ros een persoonlijk tintje te geven.
Het zijn vaak die kleine dingen die zo handig zijn, hè Hoera
BitchyWitchy schreef:kwam ook weer even langs...
Wouw wat een mogelijkheden nog voor zo'n ros. Misschien iets voor een tv programma; pimp my bike........ Met veel bling bling en zo.........
hoera schreef:BitchyWitchy schreef:kwam ook weer even langs...
Wouw wat een mogelijkheden nog voor zo'n ros. Misschien iets voor een tv programma; pimp my bike........ Met veel bling bling en zo.........
Whahahahhahahahhahahah
BitchyWitchy schreef:kwam ook weer even langs...
Nerwen schreef:BitchyWitchy schreef:kwam ook weer even langs...
Wat een idee! Ideaal als je shows moet rijden of zelfs voor keuringen!!
Om weer terug te keren naar Baaisikkel, misschien dat er met isolatieband ook nog wat te knutselen valt voor wat betreft zijn heropvoeding enzo...
hoera schreef:Ja flink strak om zijn stang dat zal hem leren !!!
hoera schreef:Ondanks de aanwezigheid van vele mods wil ik even het volgende vragen ............... zullen we weer on topic !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Cassidy schreef:Hij is ingereden op de leeftijd van 1,5 jaar, zou dat soms de oorzaak van het probleem kunnen zijn?