Ik ben blij dat er zulke perfecte mensen zijn die op ons zielige, grove persoontjes neer kan kijken
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mireille1970 schreef:Liever 1x grof inkomen dan 1000x lief vragen en geen reactie krijgen.
pol013 schreef:ik denk overigens dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen een gefrustreerde ruiter die zijn paard in zijn bek rukt en een ruiter die gedoseerd een grovere hulp geeft.
De laatste ruiter heeft deze grove hulp precies op het juiste moment, hard genoeg maar niet onnodig hard en laat ook weer de spanning afvloeien als dat mogelijk is. Een heel verschil met het beeld van de ruiter die buiten zijn boekje gaat.
En wederom kan ik jouw redenatie niet volgen, Aimee. Waar zie jij de schaduw dan?
Mag niet eens me eigen mening geven, das toch wel een beetje raar...Aimee schreef:Nou Megamouse.... wat leuk.... alweer een schaduwaccount

).
. astridh schreef:wat betreft de ho foto van anky, dat lijkt me geen goed voorbeeld van hoe het zou moeten werken en zeker geen goed voorbeeld van 'rijkunst'. Echter Anky is (gelukkig) ook maar een mens en kan net als iedereen ook wel eens haar geduld verliezen en dan iets proberen op te lossen op een manier die niet de juiste is (en waarschijnlijk ook niet goed werkt). Om dat meteen als brevet van onvermogen te betitelen gaat me erg ver. Aan de andere kant vind ik het ook niet goed om dit als correcte correctie te betitelen. (Een ophouding moet kort zijn en dat is het niet als je gaat staan in de beugels en je hele gewicht erin moet hangen, ook al is dat gewicht van anky heel wat minder dan de meeste amazones).
Het go en ho principe vind ik een prachtige ontwikkeling in de dressuursport en ik snap juist niet waarom iemand die het welzijn van paarden hoog in het vaandel heeft staan daar tegen kan zijn. Wat is er nu mooier dan zo min mogelijk hulpen hoeven geven, fijn voor paard en ruiter. Dat is toch het streven van iedereen.
amondi schreef:Maar aan wie ligt dat? Aimee heeft volgens mij wel een punt, een nieuwe gebruiker die alleen in zo'n topic post. Met een reactie die zo "lekker" fel is dat ik me echt afvraag of dat wel een nieuwe gebruiker is. Geen profiel etc.
Nee ik hou daar niet van, stook accounts noem ik dat, alleen gemaakt om lekker anoniem iemand( of in dit geval, iedereen) lekker af te zeiken.