Hoe leer ik mijn paar om een piruette te doen ??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kim88

Re: Hoe leer ik mijn paar om een piruette te doen ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 12:34

Keej heb het net nagelezen. Tis wel grappig Mja nog steeds onzinnig

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:44

hahaah
lol.. iedereen vind het gewoon grappig.. maarjoah dat is het tog ook . is eg niet om de topic te verzieken

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 16:08

ja, de latere reacties zijn wel onzinnig. maar ik denk dat niemand dit kwetsend bedoelde. het is natuurlijk niet leuk, als je alleen maar zulke reacties op je topic krijgt, en dat zie ik nu ook wel in. en dat spijt me ook. laten we het erop houden dat het idee leuk was. maar dat het niet in dit topic hoort.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 16:11

Goh zijn jullie hier nog steeds over bezig !?!?!? Ik heb toch wel kunnen lachen, je zag toch al aan het de eerste post van de TS dat het nergens overging, en na onderzoek blijkt gewoon dat ze hier zit te stangen.... En lolletje is dan toch wel toegestaan !?!?

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:11

kimpaalman schreef:
Keej is zo en ik heb ook nooit gezegd dat RT onzinnig was... Dat gedeelte vat ik ook niet helemaal, maar mijn vraag is: wie zijn jullie om te beslissen of ze het kan en mag doen. Mss idd wel zielig voor het paard, maar het is nog altijd haar paard en haar beslissing. En dan doet ze het toch lekker fout. Hopen dat ze daar van leert. Ik vind ook dat je les moet gaan nemen en ervaring moet hebben enzo ben ik het helemaal mee eens. Maareh het slaat niet echt ergens op die antwoorden. Maja boeiuh. Als jullie dat wel v
inden ga vooral zo door. Ik bemoei me niet meer met dit zeer onzinnige gesprek. Groetjes.

Helemaal mee eens!!!!!!!
Jammer dat er zoveel mensen weggejaagd worden van BOKT.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 08:15

Tja dat komt dan toch door het gedrag van de andere boktgangers????

Chantal_Ivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 22:21

Joki schreef:
Tja dat komt dan toch door het gedrag van de andere boktgangers????

ik kan niets anders zeggen als dat ik het hier helemaal mee eens ben!

en dan over de TS: ik ben ook wel ens afgesloten van het internet omdat ik niet optijd betaald had of gewoon dom weg ik aan het eind van mn salaris een stukje maand over had.ja jammer maar dan maar ff geen internet.

of misschien is de computer van de TS wel stuk... ik vind echt dat er onwijs snel geoordeeld word over waarom de TS niet meer reageerd

kim88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 21:18

Keej maarja waar halen jullie telkens TS vandaan dan? Was da?

Chantal_Ivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 23:16

ts = topic starter weet ik ook pas sinds een paar dagen

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 15:12

Werkpirouette kan wel handig zijn voor de training.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 16:36

Sorry ik vond dit topic stiekem ook wel komisch

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:37

Pirouetten zijn ook dolkomisch!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:31

Joki schreef:
Pirouetten zijn ook dolkomisch!

Ze zien er altijd wel grappig uit moet ik zeggen

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 08:10

Kan er niet een slot komen op dit topic?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 09:55

Waarom?? Ze lopen ts echt niet af te kraken hoor! Hun kunnen er niks aan doen dat ts zich er wat van aan trekt.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:47

Ludora schreef:
Goh zijn jullie hier nog steeds over bezig !?!?!? Ik heb toch wel kunnen lachen, je zag toch al aan het de eerste post van de TS dat het nergens overging, en na onderzoek blijkt gewoon dat ze hier zit te stangen.... En lolletje is dan toch wel toegestaan !?!?

helemaal mee eens!!! wat een gezeur om een lolletje...tjonge jonge...je mag alleen maar serieus zijn?? kom op een lolletje kan echt geen kwaad. bovendien is allang bekend dat de TS een beetje zat te etteren en dit hele topic een grote grap was. als je al wat langer meebokt leer je vanzelf de verkeerde eruit te halen.
en als het echt zo erg is op bokt dan had bokt niet meer bestaan...dan had iedereen wegelopen, bovendien houden moderaters de topics in de gaten dus als het echt zo erg was in dit topic dan zat er al een slotje op.

van mij mag dat ondertussen ook wel een slotje...want dit gaat nergens meer over.....

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 17:50

In een paar pagina's terug hadden jullie het erover dat iets met TS belachelijk is en dat je daar dan maar een moest kijken ik snap nu net 2 sec. dat TS TopicStarter is.. maar wie is belachelijk dan ??

Ennuh .. ik heb best hard gelachen om al die koprolletjes en trampoline stunts haha

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 13:52

Moet zeggen dat ik het allemaal ook nogal grappig vond, hopelijk voelt de TS zich niet beledigt maar kan ze ook de humor ervan in zien.

Wat ik nog wel even wil meegeven is dat als ze in België woont ze waarschijnlijk gewoon een keertwending bedoelt. In België worden keertwendingen namelijk "pirouette in stap" genoemd, het gaat dus wat ver om te zeggen dat ze niet weet hoe iets heet als je niet weet waar ze vandaan komt. Als ze Belgisch is dan is dat dus de verklaring.
Ben net begonnen mijn Fries te leren steppen maar hij is in twee gebroken.... (de step hé....)

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:01

Ooooh vet !! Heb je zo'n Xtra lange step waar ie met de 2 rechterbenen op kan staan.. Of heb je een normale step waar hij/zij aandrijving moet geven met 3 benen?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:28

xxsweet schreef:
Ooooh vet !! Heb je zo'n Xtra lange step waar ie met de 2 rechterbenen op kan staan.. Of heb je een normale step waar hij/zij aandrijving moet geven met 3 benen?

proest!!! hahahahaha.....

ik heb er 1 met fietsbel erop en een claxon...stoer he? alleen mijn fries vind het niks....hmmm misschien is een skelter een idee???

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 16:28

Ik wil even zeggen dat een van de redenen waarom de TS niet reageert wel eens zou kunnen zijn omdat ze zich ongelooflijk aangevallen voelt door stelletje rotzakken die meteen beginnen te zeiken als er eens een vraag word gesteld waar ze zelf geen antwoord op kunnen geven.

Toen ik 12-13-14-15 jaar was wou ik ook alles weten, ook al reed ik nog niet eens b dressuur, en toch kon ik in theorie alle oefeningen t/m het m niveau! Ik las lle paardenboeken die er waren om zoveel mogelijk te weten.
Ik ben blij dat ik toen niet wist dat er bokt was, want dan had ik deze vragen hier gesteld en was ik waarschijnlijk ook de grond in geboord.

Ik vind het erg zwak van de mensen die er zo over zeuren dat de oefening te moeilijk is voor haar.. deze oefening is te moeilijk voor ongeveer 90% van de mensen hier op bokt!! Maar wat is er mis mee dat je graag wilt weten hoe hij uitgevoerd moet worden?!
Als ze beslist om het uit te proberen op haar pony oid en ze verpest hem, daar hebben wij niks mee te maken!

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 18:22

ach een geintje op z'n tijd moet toch ook kunnen!
Ik heb niet het idee dat de TS afgezeken word.
Maar meer gewoon een geintje hier en daar.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 08:16

mistral schreef:

Vind ik ook!! En dat sommige er zo fel op reageren tss, Het is niet dat ze wordt uitgescholden, gepest of whatever!
En tuurlijk willen wij ook alles weten over paarden. Maar dat kan je toch nog het beste vragen aan je instructrice want die kan het beter uitleggen als een boek of internet.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 09:10

mistral schreef:

Ben ik het niet mee eens. Wanneer ze dit topic toestaan zijn er altijd een aantal mensen die het denken te kunnen overtreffen en een "nog grappiger"topic zullen starten. Mij valt keer op keer al op dat de vragen die worden gesteld allemaal worden gesteld door beginnende ruiters (als ik dit zo kan noemen) en wanneer dit soort topics worden toegestaan zal het niveau hier op bokt nóg lager worden!

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 09:49

talented schreef:

Ben ik het niet mee eens. Wanneer ze dit topic toestaan zijn er altijd een aantal mensen die het denken te kunnen overtreffen en een "nog grappiger"topic zullen starten. Mij valt keer op keer al op dat de vragen die worden gesteld allemaal worden gesteld door beginnende ruiters (als ik dit zo kan noemen) en wanneer dit soort topics worden toegestaan zal het niveau hier op bokt nóg lager worden!

Mee eens!