Klassiek lijntje pro Aqua

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marliesje

Re: Klassiek lijntje pro Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:13

Nouja!
Ik zou graag wijzer zijn geworden van dit topic, en ik sta compleet open voor 'andere' methodes. Maar ben van Aqua's uitspraken nog geen steek wijzer geworden. Misschien kan ze alsnog even in Jip en Janneke taal verklaren wat ze nou precies doet om een paard in balans te krijgen, speciaal voor de onwetenden net als ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:15

Dit was niet wat een mod mij mededeelde friemel

dus ff beetje dimmen

idd, wijzer zijn we hier niet geworden na 8(000) pagina's die conclussie trok iedereen.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:15

Hmmm... hoe ging het rijmpje ook alweer?

Ikke ikke ikke en de rest kan stikken...

Waar denk je dat een forum voor bedoelt is, Friemel? Discussie. Dus zowel pro's als anti mensen mogen aan bod komen, zolang je elkaar in je waarde laat.

Ik denk dat dit toch wel gebeurd in dit topic?

Schrijf anders een boek over A8H.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:19

Marliesje schreef:
Nouja!
Ik zou graag wijzer zijn geworden van dit topic, en ik sta compleet open voor 'andere' methodes. Maar ben van Aqua's uitspraken nog geen steek wijzer geworden. Misschien kan ze alsnog even in Jip en Janneke taal verklaren wat ze nou precies doet om een paard in balans te krijgen, speciaal voor de onwetenden net als ik.

zou het niet vragen, voor jehet weet sta je in iemands profiel:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:20

Haha idd

Tip voor marlies, kijk ff in de onderste link van Kim's onderschrift

daar de Jip en Janneke uitleg

word je echt veel wijzer van

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 16:22

Jullie hebben al meer dan 20.000 topics om lekker anti Aqua te blijven sudderen. Is het nou zo moeilijk om deze ene links te laten liggen? Er zijn genoeg mensen die oprechte vragen hebben en die hier posten. Keer ook dit oordeel van jou maar eens om naar jezelf want jullie drang om ook hier in dit ene pietepeuterige lijntje je stempel te drukken lijkt me meer ikke ikke ikke en de rest kan stikken dan andersom.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:22

voor alle duidelijkheid. Er is een tijd geleden gevraagd om dit topic even te beperken tot uitsluitend vragen over de methode van a8h. Inmiddels is dit topic weer boven gekomen door een recente reactie, waarna de discussie weer verder is gegaan. En in discussies zijn zowel meningen van voor- en tegenstanders nodig, anders ben je snel uitgediscussieerd.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:23

Friemel, mijn vragen pasten hier toch ook gewoon? En ik kan er trouwens ook niks aan doen dat het andere topic - waar alles over Aqua eigenlijk offtopic is want het ging over klassieke dressuur-welke methoden - op slot ging

Maar mijn vragen blijven dus even staan want ik snap er nog steeds geen hout van - ook niet na de foto's van Woestein die ik nu heb gezien

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:25

En ik stel ook gewoon vragen. Als die vragen je niet bevallen dan heb je dus gewoon vette pech .

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:27

friemel schreef:
Jullie hebben al meer dan 20.000 topics om lekker anti Aqua te blijven sudderen. Is het nou zo moeilijk om deze ene links te laten liggen? Er zijn genoeg mensen die oprechte vragen hebben en die hier posten. Keer ook dit oordeel van jou maar eens om naar jezelf want jullie drang om ook hier in dit ene pietepeuterige lijntje je stempel te drukken lijkt me meer
ikke ikke ikke en de rest kan stikken
dan andersom.

Ik heb eigenlijk niemand letterlijk horen zeggen dat de methode niets zou zijn.

Echter, ik denk wel 1000 keer heb ik de vraag gelezen om met betere uitleg te komen over de betreffende methode.

Blijkbaar is de uitleg hiervan niet afdoende/voldoende, want het gros is het gewoon niet duidelijk. En als dit voor deze mensen niet duidelijk is, dan wordt dat weer afgewimpeld met de uitspraak dat ze dan niet goed kunnen kijken/begrijpen.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:28

Nu is het me helemaal duidelijk, thanks RK, ik voel me helemaal opgehelderd.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:28

of dat het bij ieder paard verschillend is

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:29

Oké even een vraagje, ik heb niet de tijd etc. om alle topics door te lezen etc...
Wat doe je precies a8h?
Hoe?
waarom?
Waarom werk dat perse?
Je geeft les heb ik begrepen? waar?!

greetz

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:30

Wat is er nou mis met een klinic te geven, of wat fikmpjes te maken. Is ze gelijk van al dat gezeik af, want dan zitten we allemaal met open monden te kijken en excuses te stamelen richting haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:31

Citaat:
Blijkbaar is de uitleg hiervan niet afdoende/voldoende, want het gros is het gewoon niet duidelijk. En als dit voor deze mensen niet duidelijk is, dan wordt dat weer afgewimpeld met de uitspraak dat ze dan niet goed kunnen kijken/begrijpen.

juist

ik had 2 jaar geleden ook gewone vragen, net zoals zo vele hier.
Ondertussen geef ik toe dat ik nu wel de draak mee steek, omdat er na 2 jaar voor ons domme zielen, want dat zijn we blijkbaar, nog steeds geen duidelijke uitleg is.

En voor een instructrice, die ook nog eens een boek schrijft over dat onderwerp, zou je wat anders mogen verwachten.
En ik hoop dat er in dat boek heel veel beeld materiaal komt, want anders kunnen alleen erg hoog begaafde dat boek kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:32

KiWiKo schreef:
Wat is er nou mis met een klinic te geven, of wat fikmpjes te maken. Is ze gelijk van al dat gezeik af, want dan zitten we allemaal met open monden te kijken en excuses te stamelen richting haar.

Juist
want zo eerlijk zou ik ook zijn als ik echt met verbazing zit te kijken naar het dragen van de paarden

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:33

Friemel ik denk gewoon dat de onderbouwing (door wie dat dan ook gegeven word) van de methode van Aqua8 niet duidelijk overkomt voor diverse mensen en dat daar de vragen voor open blijven staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:45

Foto's in profiel
Kunnen we van sommige hier niet zeggen...

Niemand is ongeinterreseerd
men is wel de lappen onduidelijke tekst beu
Zeg je revolutionair te zijn, zelfs te top een poepie kunt laten ruiken, ben dan duidelijk of hou je klep

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:46

Tegen wie heb je het nou, Friemel?

Ik denk nml dat de meeste mensen die nog vragen hebben, al vele malen foto's en videos van zichzelf hebben geplaatst in zowel profiel, avatars en topics, incl uitleg.

DAT maakt nou het verschil...

zelfs Menno durft het aan om een video te plaatsen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:49

Nogmaals: Bokt is een openbaar forum, iedereen is hier welkom om op een normale manier met elkaar in discussie te gaan.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:38

Topic is weer open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:40

Zonder schrappen van berichten ed. weer open?
Zonder verdere mededeling van wat er in het mod team besloten is?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 12:12

Lielle schreef:
voor alle duidelijkheid. Er is een tijd geleden gevraagd om dit topic even te beperken tot uitsluitend vragen over de methode van a8h. Inmiddels is dit topic weer boven gekomen door een recente reactie, waarna de discussie weer verder is gegaan. En in discussies zijn zowel meningen van voor- en tegenstanders nodig, anders ben je snel uitgediscussieerd.

nogmaals mijn reactie van gisteren. Iedereen is welkom in dit topic om op een correcte manier te discussieren over de trainingsmethode van aqua8horse.

Er is een bericht verwijderd dat wij niet bevorderlijk voor de toon van de discussie vonden. Wat er besloten is, is om het topic open te houden om er zo voor te zorgen dat er een topic ís waarin over deze methode gesproken kan worden, zodat dat niet in topics die hoofdzakelijk over een ander onderwerp gaan hoeft te gebeuren.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:51

aqua, kun je niet eens wat foto's laten maken of filmpjes waar je met een paard bezig bent, voor- en na? Want idd van die lappen tekst wordt de praktijk niet veel duidelijker. Ik ben helemaal voor een goede theoretische onderbouwing, maar als je het kan laten zien, aanschouwelijk kan maken dan is dat denk ik tien keer duidelijker en hoef je ook niet iedere keer alles opnieuw te herhalen zonder dat de boodschap echt duidelijk is.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:00

Ja maar dan liefst van verschillende paarden, zodat we goeie indruk kunnen krijgen van systeem/methode waarmee je werkt. Dat zou fijn zijn.