ylva schreef:sherwood, waar heb je een slof voor nodig?
Ga ik niet voor de 10e keer helemaal opschrijven. Komt er op neer dat ik een grens stel van het omhoog komen. Ik rijd hem zelf LDR en als hij dan terug omhoog wil komen, prima, maar niet tot in de sterren. Daar gebruik ik hem oa voor. En ik heb een hekel aan andere hulpstukken omdat je die niet los kunt laten, en geen andere keus hebt dan het ding te gebruiken als ze er tegen in komen. Kijk naar martingaal, thydeman, goque allemaal niks voor mij. Ik moet iets hebben wat ik los kan laten, kan laten vieren en in kan stellen op de juiste lengte tijden het rijden.
Citaat:
Ik kan wel wat dieper ingaan op waarom ik vind dat een slof het welzijn niet positief beïnvloed(aan de hand van spieren en rijtechnische uitleg) mocht er aan dergelijke argumenten behoefte zijn.
nee hoeft niet, want dan krijgen we die discussie weer. Daar ben ik het namelijk compleet mee oneens. En anderen hier ook en weer anderen niet, die discussie past hier niet
Citaat:
En wat is er zo erg aan de reactie van Aqua? Zoals ik het lees vroeg Aqua om argumenten voor het gebruik van de slof, maar accepteerde ze het antwoord "omdat hij dan lekkerder loopt" niet als geldig argument. Het is immers de mening van de gebruiker.
Helaas accepteerd ze onze argumenten niet zo van achter haar computer... moet ze er ook niet naar vragen. Ze denkt alles te kunnen weerleggen, en soms met dingen waarvan ik denk, mens denk eens verder na dan je neus lang is.
Citaat:
De slof gebruikers zouden van haar het argument "mijn paard gaat er niet beter van lopen" ook niet accepteren zoals jij al hebt aangegeven, wat is het probleem dan?
Fout dat accepteren we wel, want er zijn idd paarden die er niet beter op worden en alleen maar in verzet gaan!