Aimee schreef:Aan je aantal posts te zien ben je hier nieuw, !
Wat ik over het onderwerp op bokt.nl inhoudelijk gevonden heb, is heel beperkt. Wel veel berichten over het onderwerp.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tact schreef:Misschien lastig voor een doener of praktijk ruiter, maar als je iets beheerst, kun je het eenvoudig en duidelijk uitleggen.
QQQQ schreef:Ik neem niet klakkeloos aan wat iemand schrijft. Wie dan ook.
De beargumentering van Theresa is logisch en goed te volgen, duidelijk. Wie maakt er een pro-LDR site die net zo duidelijk is?
Kafue schreef:Mijn vriendin en mijn trainer hebben Anky zien trainen met Salinero, en wat denken jullie reed ze LDR of niet? Het antwoord is nee, Saliner werd niet laag diep en rond ingesteld in Aken. Waarom niet, omdat Salinero een ander type paard is waar dat op dat moment niet bij pastte. Terwijl het bij Bonfire wel moest omdat die sneller afgeleid was en drukker dan Sallie. En daarmee wil ik zeggen dat een bepaald trainingssysteem bij het paard moet passen.
QQQQ schreef:Een aantal keer is beweert dat de LDR dressuur top op de wedstrijden toch echt voornamelijk op of vóór de loodlijn rijdt. Waarom hebben we daar dan nog altijd geen foto's van kunnen zien? Anders zijn jullie ook zo snel met het plaatsen van foto's. Neemt iedereen nou helaas nèt die foto's als ze èven achter de loodlijn lopen?

Sjuimpje schreef:Dat heb ik jou nu vaker zien vertellen,
zelf heb ik wel gezien dat Anky Salinero LDR vraagt. Al bij 1 van zijn eerste GP wedstrijden in Kootwijk.
Citaat:En op welke manier je zonder druk zonder dwang wilt rijden is een eigen beslissing je doet dat waarbij je paard en jij je goet voelt. En meestal ook welke manier je trainer aangeeft.
En als je dan bijvoorbeeld de paarden gelukkig hebt, nooit ziek, kreupel, zonder baaldag, altijd zich in willen zetten voor de ruiter dan is het toch geweldig

). Meer over wat in de ring getoond wordt, hoe dat beoordeeld wordt en wel òf dat wellicht te koppelen is aan verschillen in training. (zie 1e bericht hier). shadow0 schreef:Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo. Er staan veel conclusies en aannames in die ik graag wat meer toegelicht had gezien.