Sorry verkeerde account van me zus
.onderstaand bericht is van mij. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en een cap op.Kaja schreef::D TS is 'em gepeerd![]()
Hopelijk niet op hol...
Die kon de kritiek niet meer verwerken

?
. 
TurboBoem schreef:Ik heb in het vorige bericht gezet:
Daar ga ik niet eens verder mee in discussie. Ik ben er klaar mee, en heb ook geen zin meer in jou. Als jij je zo kleuterachtig wilt gedragen, je doet maar tegen anderen. Ik laat me niet uitdagen.
Dit plaats ik zodat jij de moeite niet meer neemt. Als je met mij wil ruziën, doe je dat maar recht in mijn gezicht, en wees eens niet zo zwak om dat via internet te doen. Je hoeft ook geen verdere reacties van mij te verwachten als het erover gaat dat ik arrogant ben, net een juf ben, net doe alsof ik zo slim ben etc. Anderen in dit topic zeggen net zo goed: 'Dit is een slechte tip. Dat is verkeerd. Dat werkt niet, je kunt beter...doen.' Voor dat gedrag heb ik allang mijn excuses aangeboden, en als anderen het zeggen is het goed en wel, wordt ook geen punt van gemaakt. En als ik het zeg wel, en dan ben ik hier de betweter. Zo zo..![]()
Doe je best om hierop te reageren, ik reageer niet, dat heeft toch geen zin. Jij begint er toch weer iets anders van te maken, of zelf lopen zeggen dat ik dit en dat heb gezegd of bedoel. Wil je het laatste woord? Alsjeblieft, hier heb je het. Als het je alleen daarom gaat.
Voor het geval je erover begint, ik reageer nog even, zodat jij eindelijk eens door hebt dat ik geen zin heb om met jou door te discusseren. Reden heb ik al gezegd.
Ja ik moet hier echt even op reageren! Hoe kan het ook anders, deze site is daarvoor gemaakt, althans dat dacht ik
.
ja dan kom je net een trein te laat!
nee je moet verdedigen waar je in geloofd en ons niet verwijzen naar een website... En als je niet meer wilt discuseren kom dan niet terug om te proberen om mij of iemand anders uit de tent te lokken om iets recht in je gezicht te zeggen...
.
!