Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lusitana schreef:HAhahaha begin alsjeblief niet over anky en haar gruwel traningsmethodes, want dan krijg je me echt kwaad. En die hoge scores verbazen mij dus.

Lusitana schreef:Over mijn ogenschijnlijke tegenstrijdigheid:
Omdat in de definitie van aan de teugel gaan staat dat een paard niet het hoofd op of achter de loodlijn mag hebben, het hoogste punt van de hals achter de oren zit, en er een heel verhaal aan AAN DE TEUGEL GAAN zit. enfin zie ook de verbeterde reactie.

(zag ik in je profiel Lusitana
).SuperPepeijn schreef:ziet er wel netjes uit maar de achterhand komt wel wat omhoog. foto's van dieren die goed gaan ken ik wel, ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in de theorie en ervaringen.

SuperPepeijn schreef:zo kan het ook heel goed dat een paard dat voor de loodlijn loopt niet fijn bij elkaar is en als je hem dan iets sluit, waardoor hij achter de loodlijn komt, krijg je hem wel meer gesloten, waardoor je de impuls kan opbouwen.
Citaat:wat ik hiermee wil zeggen is dat het mi niet zozeer belangrijk is waar het hoofd zich bevindt (hoewel ik streef naar voor de loodlijn, maar daar niet altijd aan kom) het belangrijker is dat een paard werkzaam en gesloten gaat en zo impuls kan opbouwen waardoor dat hoofd uiteindelijk weer voor de loodlijn komt, omdat het zich opricht.