Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bigone schreef:.
Jij kunt alleen heel goed na gaan denken wat je nu wilt, het is namelijk nog geen doodvonnis. Maar de handel ingooien is in dit geval ook geen optie(voor mij tenminste) Fokken??
. Zeker als je zo lang, ook mede dankzij het advies van je DA, hebt gedacht/gehoopt dat het niet iets medisch zou zijn. Echt heel veel sterkte, gewoon kl*te dit. Ik zou jezelf er niet eeuwig rot onder blijven voelen. Wat geweest is, is geweest, heel simpel. Je bent de eerste en de laatste niet die zoiets overkomt, maar weet je: jij bent op zoektocht gegaan waar dit gedrag vandaan kwam, en wat je eraan kon doen. En uiteindelijk heb je er wél voor gekozen om foto's te laten maken. En misschien nog het belangrijkste wat je hier ook aangeeft: je neemt deze ervaring weer mee voor wat je in de toekomst nog tegenkomt, omdat je niet nog eens wilt dat zoiets gebeurt - hoewel ik voornamelijk natuurlijk hoop dat je nooit meer in zo'n situatie terecht zult komen en alleen nog maar gezonde paarden treft, dat is je gegund. (Daarnaast deel je dit op bokt. Wie weet hoeveel mensen dit lezen en hun situatie erin herkennen, en dankzij jouw verhaal toch overgehaald worden om de medische kant verder uit te pluizen.)