Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

furyke schreef:Heb niet alle tips doorgelezen, maar wil toch even reageren.
Wat lijkt dit paard ontzettend op een paard dat ik ken/kon.
Dat paard was ook als jonge hengst de dressuur in geduwd, precies zoals die van jouw.
Toen ik m voor t laatst zag liep die als een giraf en kon niet eens meer draven.
Eigenaresse toen had m ook helemaal laten onderzoeken, met niets als resultaat.
Uiteindelijk heeft ze zich laten overhalen om m eens aan te laten pakken, te breken.
doe dit nooit!
Na een paar weken, toen ze die ruiter t erf af gegooid had, was helemaal niets meer van dat mooie dier over.
Maar als ik jouw berichten zo lees, heb ik niet t idee dat jij dit toestaat (snap ook niet waarom deze meid dat wel heeft gedaan).

Ik ben een echte freestyler
maar nee, ik ga er nog niet op, gewoon alles op te tijd, binnenkort beginnen met het sjabrakje en de dekensingel beginnen tijdens het grondwerk, net als met de baby's ( vervolgens sjabrakje met longeersingel en daarna zadel tijdens grond werk) misschien wat overdreven, maar baat het niet dan schaadt het niet!

anneliesdj schreef:Ik ga geen 8 pagina's lezen om te zien of wat ik voorstel al genoemd is![]()
Hebben die anderen blijkbaar ook niet gedaan als al 8 pagina's hetzelfde wordt geroepen.
Zo jammer... Je kan ook alleen de berichten van TS lezen, dan had je al de progressie kunnen volgen. Nu voegt je post niets toe aan het topic maar doet er juist afbreuk aan.