Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dior_bokt schreef:Mindfields.
jij had gezegt dat hij binnen 5 min weer goed loopte, en alleen maar ontspannen ging lopen,
Dit heb ik aan mijn lesgever gevraagd ,en aan andere mensen, en die zeggen dat dit niet bestaat.
Ze zijden tegen mij, ik ben er weken of maanden mee bezig .en dan denkt een ander dat even te gaan oplossen binnen 5 min,
Dit gaat niet alleen over die tong maar over het hele plaatje in het geheel,
Ik snap dat mensen graag opscheppen om te laten zien dat ze het echt wel kunnen, het gaat niet alleen over jou.
Maar ook een deel in het algemeen. ik heb geen zin om elke keer teleurgesteld te zijn omdat het toch niet gaat lukken.
Ik heb liever dat iemand eerlijk zegt van dan en dan, kan het beter gaan en hier gaan wij naar toe werken,
Dat klinkt een stuk overtuigender,
? dior_bokt schreef:Lovely schreef:OMG, er zijn mensen die dit allemaal serieus nemen?
Ik denk eerder dat ik jou tips, niet serieus moet gaan nemen,![]()
de tip van lovely.
Werkt goed he, je hakken uitdrukken en links en rechts net zo hard schoppen en trekken. Hoe is het met de drukking op zijn rug, is die al beter?
dior_bokt schreef:Lovely schreef:OMG, er zijn mensen die dit allemaal serieus nemen?
Ik denk eerder dat ik jou tips, niet serieus moet gaan nemen,![]()
de tip van lovely.
Werkt goed he, je hakken uitdrukken en links en rechts net zo hard schoppen en trekken. Hoe is het met de drukking op zijn rug, is die al beter?
robeer schreef:Daarom schreef ik ook dat ze het gewoon moet proberen. Ze heeft niks te verliezen alleen te winnen. Ze is dan sowieso een ervaring rijker. IK zou het wel weten. Maar ja.....wie ben ik?
dior_bokt schreef:Lovely schreef:Werkt goed he, je hakken uitdrukken en links en rechts net zo hard schoppen en trekken. Hoe is het met de drukking op zijn rug, is die al beter?
Hier staat het toch zelf,
dior_bokt schreef:_Esther_87_
Ik weet niet waar die drukkingen vandaan komen,
Dat is mij een raadsel,
Als ik wist waar het vandaan kwam ging ik niet meer op hem rijden,
Ik weet dus niet waar het vandaan komt, ik rij nu al met twee dekjes in de hoop dat het weg gaat,
En ik smeer het in met zalf.
dior_bokt schreef:Esther het zadel is aangepast en opmaat gemaakt voor hem.
Het zadel ligt keurig stil op zijn rug en schuift niet,
_Esther_87_ schreef:dior_bokt schreef:Esther het zadel is aangepast en opmaat gemaakt voor hem.
Het zadel ligt keurig stil op zijn rug en schuift niet,
Zucht...laatste keer:
Eén keer te weinig of te laat aansingelen, kan een drukking veroorzaken. Eén keer je zadel wat te ver naar voren leggen, kan een drukking veroorzaken. Eén keer een klein vouwtje in je dekje of een minimaal scheefliggend dekje, kan een drukking veroorzaken. Dat wil dus NIET zeggen dat je zadel niet past, enkel dat het eenmalig niet helemaal perfect erop heeft gelegen. Dat kan gebeuren, maar het ontkennen is gewoon....nouja, dom.
Beste ts, het is godsonmogelijk dat je paard vanuit het niets een drukking heeft!!
dior_bokt schreef:_Esther_87_
Ik zeg toch dat ik niet weet hoe hij aan die plekken komt. aan twee kanten op de zelde plek naast elkaar,
Ik kan je er dus ook geen antwoord op gaan geven, omdat ik het zelf ook niet weet,