Air schreef:Als je daadwerkelijk voorwaarts-neerwaarts rijd, en je paard is 100% gezond, waar komt het staken dan vandaan? Komt dat zomaar uit de lucht vallen?
Waar lees jij in GODSNAAM dat mijn paard staakt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoycexLynn12 schreef:Natuurlijk zal Air een punt hebben maar ik vind dat zij een hele groep betrekt tot 1 bepaald standpunt, namelijk háár mening.
Ik voel me aangesproken als zij zegt dat ik niet meer om mijn paard geef omdat ik met slof rijd.
En ik rijd voorwaarts en neerwaarts!
JoycexLynn12 schreef:Citaat:Jij kan vinden dat je fijn rijdt, maar is het voor je paard ook fijn als ie gedwongen in de krul moet lopen? Hij knikt in bij de verkeerde halswervel, dat is geen nageeflijkheid.
Dat is niet pmdat ik dat zeg, dat is gewoon wat nageeflijkheid is.
Daarnaast neem je de rol van TS een beetje over. Het is niet jouw topic.
*probeert zich in te houden*
Dus wat jij nu zegt is ik mijn paard gedwongen in de krul trek? Jeetje, je weet echt niet waar je het over hebt, iig niet nu tegenover mij.
Mijn paard is een paard wat prima nageeflijk loopt, zowel in de oprichting als lang en laag en goh, ook nog eens over de rug!
Denk alleen niet dat dat heel slim is. lovemario schreef:en air, sinds wanneer heb jij ht recht om te zeggen dat ik niiks om mn paarden geef???
Air schreef:Ah... dus om iemand geven betekend dat je diegene opzettelijk pijn moet doen?
JoycexLynn12 schreef:Air schreef:Als je daadwerkelijk voorwaarts-neerwaarts rijd, en je paard is 100% gezond, waar komt het staken dan vandaan? Komt dat zomaar uit de lucht vallen?
Waar lees jij in GODSNAAM dat mijn paard staakt?
En ik vind dat ze aangevallen word zonder rede, net zoals andere hier. Air schreef:JoycexLynn12 schreef:Als ik de TS was had ik niet eens meer gereageerd, altijd die discussies op bokt....
TS missschien kun je in je omgeving vragen hoe je slof zit, ik denk niet dat wij het zo vanaf de foto kunnen beoordelen!
Oh en TS, ik pak ook af en toe de slof erbij hoor.. Ik rijd L2 met winst, heb mijn paard goed voor elkaar maar eens een dagje schoudervoor en travers oefenen pak ik hem er soms bij!
Slof hangt losjes maar ik rijd net even lekkerder, natuurlijk kan mijn paard die dingen ook zónder slof maar zodra ik de slof gebruik vraag ik net iets extra's.
Schaam ik me ook totaal niet voor.
Achja, want stel je voor dat er ook nog mensen zijn die wel om hun paard geven en de schuld bij zichzelf durven neer te leggen
Als je een slof nodig hebt heb je je paard NIET correct voor elkaar. Kan je bij hoog en laag beweren dat je dat wel hebt, alleen heb je dan absoluut geen slof nodig en zal je nieteens er aan denken, laat staan er om hangen.
Miekemuis_ schreef:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/251407_2322686232696_1415809031_2748532_1993984_n.jpg (foto inzet volte, hij liep dus niet achter de LL maar gaf stelling)
Volgens mij loopt mijn paard hier netjes nageeflijk, met een gewone trens!
JamieShanin schreef:sorry ik heb niet alles gelezen wel een groot gedeelte.
Air mag ik u vragen waneer je je paard pijn doet als je met slof rijdt?
MITS het in verkeerde ruiterhanden licht.
Als Lovemario de werking weet en er goed mee om kan gaan, dan hoeft zij toch niet haar paard pijn te doen?
ik neem aan dat de slof ook goed gebruikt kan worden in de goede ruiterhanden.
JoycexLynn12 schreef:Maar als ik jou profiel bekijk Air, zie ik een bitloos hoofdstel.. omdat er geen bit in het paard zijn mond hangt word de drukverdeling dus verdeeld over de neus.
Denk je dat dat leuk is voor een paard? Rijd ik liever met een halsstertouw om haar nek, doen we ook nog namelijk
Air schreef:JoycexLynn12 schreef:Maar als ik jou profiel bekijk Air, zie ik een bitloos hoofdstel.. omdat er geen bit in het paard zijn mond hangt word de drukverdeling dus verdeeld over de neus.
Denk je dat dat leuk is voor een paard? Rijd ik liever met een halsstertouw om haar nek, doen we ook nog namelijk
Mag ik vragen wat dat met deze discussie te maken heeft?
Citaat:ja, maar dan moet ik me zorgen maken of ik mn nek wel of niet ga breken