Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElanII schreef:Iedereen hier heeft ook grote bewondering voor jou Yamcha. Niet alleen vanwege de stap die je gezet hebt om opnieuw te leren rijden, maar ook vanwege het feit dat jij je heel kwetsbaar op durft te stellen, chapeau hoor![]()
![]()
Yamcha schreef:Hoef je ook niet met mij eens te zijn, hoor
Ik merkte alleen dat ik gisteren over die posts daarover zat te denken, en ik wilde mijn mening daarover gevenAl heb jij ook gelijk met wat je stelt dat er altijd iets kan gebeuren. Maar dat zijn voor mij geen dingen waar ik dan rekening mee ga houden. Mijn hond kan ook altijd in mijn hand hangen, omdat hij gewoon niet goed kijkt, en dat zijn dan van die freak-accidents waar niemand iets aan kon doen. Dan kan ik ook voorkomen door geen honden te nemen, maar ik zou ze veel te erg missen, of ijzeren handschoenen aan te doen, wat ik ook niet van plan ben. Nah, bij lol in het leven horen risico's, en die neem ik dan. Paardrijden is ook niet zonder risico's, maar ik geniet er teveel van om het niet te doen, en ik heb gewoon de pest aan caps, helmen, body armour en dat soort dingen
Citaat:Het is weten wat je doet, weten hoe je met het paard om moet gaan, waarmee je bokken, steigeren, wegspringen en andere rare fratsen voorkomt.