ik ben nu al een beetje zenuwachtig voor september, wanneer ik er eindelijk weer op mag. Ik heb er ook wel heel erg zin in, maar juist omdat ik er na de val nooit meer op ben gestapt, denk ik dat ik best angstig zal zijn. Maar ook, wat als hij ineens schrikt, zou het dan wel goed gaan met mijn rug?Wat me wel heeft geholpen is de manege. Daar reed ik tot ik dus mijn rug brak door een val en nu ga ik niet meer terug. Ik heb daar zo vaak met doodsangst op een paard gezeten elke seconde op de klok kijken en hopen dat de grasmaaier niet dichterbij komt. Maar ik gong altijd door, want zeggen dat ik bang was wilde ik niet. Daardoor heb ik wel veel gedaan, en als ik eerlijk ben, viel ik vrijwel nooit van een paard terwijl ik bang was. Ik val eigenlik altijd als ik me prima en ontspannen voel en er ineens iets mis gaat.
Ga eerst eens cavaletti draven, als dat goed gaat zet je 2 staanders naast de cavaletti en doe je hetzelfde.. uiteindelijk zet je een sprongetje neer
Geen idee waarvan ik zo gestressed ben (wss van de laatste loodjes van afstuderen en het niet weten wat ik daarna moet doen) en dat is echt irritant!! Zat in de auto en begon mee te zingen met een liedje, en ik voelde gewoon de spanning uit me gaan.. jammer alleen dat het vrij snel weer opbouwt
En ik ga heeeel erg voorover duikelen

(1.70) blokkeer ik totaal