Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liefhelietje schreef:Heb je helemaal gelijk in hoor...
Is natuurlijk ook verre van de perfecte manier om iets uit te zoeken, maar wie weet..
bulck schreef:anshrop schreef:resultaten behaald in het verleden geven nooit garantie voor de toekomst
net zoals een keuring ook niet blijvend geldig is en dus tussen vertrek van de vorige eigenaar en nu toch ruim 2 maanden zitten en er op die tijd heel wat gebeurd kan zijn dat dit gedrag uitgelokt heeft.

KiWiKo schreef:ik ga daar ook in mee
en daarnaast een goed paard staat niet 3 jaar stil........... en waarschijnlijk heb je er ook niet de hoofdprijs voor betaald

KiWiKo schreef:misschien heeft TS ook wel waar naar haar geld gehad, dat kan zomaar
en een goede fokmerrie moet inderdaad ook een goed paard zijn, echter kunnen fokmerries lichamelijk best in de kreukels liggen en daarom niet meer geschikt zijn om onder het zadel te houden.
Ik heb ooit een dijk van een fokmerrie gekend die een schouder gebroken had, ding kon prima pijnvrij veulens uitpoepen ....... en goede veulens ook nog![]()
Bij wel meer gerenommeerde fokkers is het zo dat de merries eerst in de sport zichzelf bewijzen en dan met een soort van vervroegd pensioen gaan om kinderen te baren........ maar over het algemeen zijn die merries niet te koop, en als ze wel te koop zijn dan mag je er goed geld voor neertellen
KiWiKo schreef:misschien heeft TS ook wel waar naar haar geld gehad, dat kan zomaar
en een goede fokmerrie moet inderdaad ook een goed paard zijn, echter kunnen fokmerries lichamelijk best in de kreukels liggen en daarom niet meer geschikt zijn om onder het zadel te houden.
Ik heb ooit een dijk van een fokmerrie gekend die een schouder gebroken had, ding kon prima pijnvrij veulens uitpoepen ....... en goede veulens ook nog![]()
Bij wel meer gerenommeerde fokkers is het zo dat de merries eerst in de sport zichzelf bewijzen en dan met een soort van vervroegd pensioen gaan om kinderen te baren........ maar over het algemeen zijn die merries niet te koop, en als ze wel te koop zijn dan mag je er goed geld voor neertellen
orienta schreef:KiWiKo schreef:misschien heeft TS ook wel waar naar haar geld gehad, dat kan zomaar
maar ts heeft aangeven dat zij een rijpaard zocht dus hoe goed dat ding ook mag fokken ze heeft dan geen waar voor haar geld gehad