Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mijn lijf is naar de ruikblubber van die gekkenhuizen.............
en dat bedoel ik niet l*llig want als 600 kg gaat dan kun je je 70 kg wel in de strijd gooien maar dat win je niet. Misschien is een roundpen wel iets, kan ie in elk geval niet uitbreken en het heeft geen hoeken.
. Tja, paarden zijn de beste psychologen die er zijn.
) en dat je weer fijn kan rijden.
wel een beetje spijtig dat je haar door zo'n gebeurtenis moest laten inslapen. Ik weet niet hoe jij je daarbij voelt maar ik heb mijn ruin in maart moeten laten slapen (door artrose weliswaar) en ik heb het er nog steeds moeilijk mee... Brando090309 schreef:@XrastaX: wat een ellende zegwel een beetje spijtig dat je haar door zo'n gebeurtenis moest laten inslapen. Ik weet niet hoe jij je daarbij voelt maar ik heb mijn ruin in maart moeten laten slapen (door artrose weliswaar) en ik heb het er nog steeds moeilijk mee...
Moet echt een hel zijn om op die manier afscheid te moeten nemen...
ik ben al zo lang met haar bezig geweest, en overal geweest om haar maar goed te krijgen.
Abrahams schreef:Wat een verhalen lees ik hier over de jonge Trento's. Ben zelf ook in het bezit van een 4 jarige Trento en als ik het verhaal van de TS lees (en de overige verhalen van Trento-bezitters) dan valt de mijne reuze mee!